Ik weer een rede vond om een cadeautje te kopen?

haha tja kleinigheidje bljif je houden.
omdat rico zo goed uit een normale beker kon drinken hebben we nieuw servies voor hem gekocht
in cars stijl
hij heeft een kopje van cars voor de melk (hard plastic uiteraard met een oortje)
een bordje voor het avondeten… een grote beker voor de sapjes
en een boterham bordje van cars.
ook had ik gisteren weer een rede gevonden om een grote teken bewaarmap van ccars voor hem te kopen want h8ij had zijn eerste schilderwerk op school gemaakt met confetti en al…
ohja en omdat wij uitgekeken waren op bad speeltjes…hebben we bad krijt gekocht en bellenblaas voor in bad
haha. wat erg…
maar hij is wel erg trots! en ik ook en daar doen we het voor! enne aangezien hij nogal wat te verduren heeft gehad met zn niet kunnen drinken uit een beker… vonden wij dat hij het verdiende!

Gewijzigd door - MamavanRico op 01 Mar 2011 12:27:38

Gewijzigd door - MamavanRico op 01 Mar 2011 12:28:39

Helemaal niet erg toch Hartstikke leuk en natuurlijk heeft ie het verdiend

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Ik grijp ook vaak een gelegenheid aan hoor om iets kleins te kopen ! Super toch dat je hem zo een beetje kan verwennen?

hmm ja dat is waar natuurlijk, wat is dat toch met die ziekelijke koopzucht van vrouwen…??

bad krijt? dat ken ik niet.

ach ja dat hou je toch wel , er is altijd wel iets om die (b)engeltjes te verwennen hahaha

before you judge me, try hard to love me

ja gewoon bij de zeeman te koop
je hebt daar nu stoepkrijt/badkrijt en bad verf.
jaja
en hij had eerder ook al gekleurd badschuim
maar helaas wist hij hoe hij vliegensvlug de dop eraf kon draaien (slimmerig!) en gooide het hele potje erin haha! heeeeeel het bad was BLAUW!

ga ik morgen even kijken lijkt me erg leuk.
en gekleurd badschuim haal je dat daar ook vandaan?

dat word een lekker badderig weekkeinde dan haha

before you judge me, try hard to love me

nee die heb ik iun de speelgoed zaak gekocht.
nou we waren er met zn 3en ingesprongen en hebben gekleurd en bellen geblazen
hij vond het allemaal prachtig!
alleen jammer dat het krijt niet goed werkt op natte oppervlaktes dusje moet er telkens met een droge doek overheen, maar goed voor die paar euro… heeft hij wel onwijze lol geha.d.
ook met de bellenblaas. hij riep steeds: bel baazen!! hahaha