Ik weer beter ben, joepieeee

Zo zeg, hehe, ben weer beter hoor, moet kuur nog af maken. Maar ik ga dr van uit dat alles nu goed blijft gaan. Mooi voordeel van het ziek zijn, was het toch wel het afvallen (al was het geen prettige manier van afvallen, blegh…), want ik ben dus aan het “lijnen”. Hoewel, echt lijnen kun je het niet eens noemen hoor. Gewoon gezond eten. Simpel he? Hahaha en het werkt grandioos hoor. Echt waar, ik sta verbaasd van mezelf! Sommige kledingstukken zakken al een beetje af, mijn trouwring ben ik al een keer bijna verloren, dus ook daar word ik al dunner en mijn kop ziet er veel frisser uit hahahaha. Ik ben nog lang niet zoals ik wil natuurlijk, maar ik heb vandaag wél weer een trui aan, die al heeeeeeeeel lang in mijn kast lag. En het staat me errug goed! Weegschaal? Daar doe ik niet aan, ik heb er geen eens 1, kan het ook geen obsessie worden. Ik kijk wel naar mezelf en daar zie ik wel aan, wat wel en niet goed is. Ik weet immers best wat mooi en niet mooi is, niet waar? In ieder geval, lijkt het er op, dat ik met sommige dingen al een kledingmaatje minder heb, jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

Dit had ik nog aan niemand verteld hoor, op Ikkeben, omdat, nou ja, zo leuk is het nou ook weer niet om te zeggen, dat je wilt afvallen, dan is het zo openbaar ineens he, stel dat het niet zo zou lukken, dan zou ik het zo´n afgang vinden… Maar ben dus nu op de goede weg bezig! Was het niet Nathalie, die zo veel afviel?? Ik ga je achterna hoor hahahahha. Er zijn vast nog wel een paar dames, die willen afvallen of er mee bezig zijn, laten we elkaar gezellig op de hoogte houden dan!

Ik ga mijn koffie opdrinken, met Natrena uiteraard hahahha.

groetjes van Mo

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

ooo, gelukkig, ik ben niet de enige die met "lijnen"en gezond eten bezig is!!! "moet"zo’n 30 (!!!) kilo zien kwijt te raken.Door de zwangerschaptoestanden, en mijn gammele bekken, is veel lichaamsbeweging de afgelopen anderhalf jaar nihil geweest, en ik was toch al geen slanke den…Dus, nu weeg ik 30 kilo teveel!!!En als ik dit zo op mijn beeldscherm zie, dat getal, voel ik me helemaal een tientonner!!! Ben naar mijn idee echt heel goed en verantwoord bezig, (dietiste, acupunctuur, )maar het gaat zo langzaam…wordt er soms erg verdrietig van!! En door die frustratie heb ik juist soms de neiging om weer wel ongezonde dingen te eten…tja… Eten is een vriend en een vijand voor mij hoor!! Momenteel heb ik zo’n last van mijn bekken, en met het idee dat ik in een gipskorset "moet"in mijn hoofd, ben ik wel gemotiveerd om af te vallen. Maar als het nou ook eens zou lukken…pfffff, dan blijf ik tenminste gemotiveerd!! Geweldig Armanda, dat jij “gekrompen”(hihi) bent!!!Enne, monique, heerlijk voor je dat het met jou ook goed gaat!!
Soms wordt ik ook wel obstinaat hoor. Natuurlijk is slank zijn gezonder, en wellicht mooier? al zet ik daar mijn vraagtekens bij. Maar in deze maatschappij voel je je soms, als mama met een maatje meer (deze mama heeft wel meerdere maatjes meer, hihi) ondergewaardeerd. Het is toch verdorie veel belangrijker dat je tevreden bent met degene die je bent, van binnen, dan altijd maar die buitenkant…Sommige winkels die kleding verkopen, in "normale"maten, gaan hun grote maten collectie van die idiote namen geven “big is beautifull” “megacloths”, MXM (maximaal), dat je je juist gediscrimineerd voelt. En in de paskamers voor mensen met een maatje meer staat tegenwoordig standaard een spray met deodorant…hoezo denigrerend??? Stinken dikke mensen dan??? Enne, de Marca maakt het helemaal bont, die denkt dat mensen die maatje 48+ hebben, ook minder hersencapaciteit hebben, want op elk truitje of bloesje, dat in de "normale"collectie effen is, prijkt dan opeeens een plaatje van minnie mouse, ofzoiets… Jeetje, wat zit ik te klagen he??? Enfin, fijn dat er meerdere mensen strijden tegen de kilo’s, enne, misschien kunnen we elkaar in pittige tijden even een hart onder de riem steken??? (als dat hart onder mijn riem past, hihi, want die zit al zo strak…)

Gewijzigd door - Corrine op 15 Jan 2003 21:52:09

Jah, je zou denken dat die winkels er alles aan zouden doen dat het er een beetje voordelig uitziet in zo’n pashokje. Dat is natuurlijk wel moeilijk in zo’n koekblikje, maar toch…
Ik maak gewoon zo ongeveer alles zelf. Is ook een stuk goedkoper

Groetjes Miriam

Sterkte dames met lijnen! en met antibiotica’s…
Deze dame denkt nu effe helemaal niet aan lijnen al denk ik dat er in deze zwangerschap niet zoveel gaat bijkomen als bij Sofietje, ben tenslotte al 18 weken zwanger en nog steeds geen kg aangekomen, spijkerbroeken gaan nog steeds ,zei het met moeite af en toe, dicht, zijn dus wel de spijkerbroeken van voor de zwangerschap met sofie.Dus dit keer geen 25 kilo erbij voor kimmie denk ik, maar ik wens jullie allemaal veeel lijnplezier! en houd er vooral plezier in!

optimist, hihihi… vandaag nee moeten zeggen op bossche bollen… plezierig is anders!!! hahaha, maareh, bedankt, en ben je al weer 18 weken… snelgaat dat he? gaat alles goed???

Ik ben nu inmiddels 36 weken zwanger en nog niks aangekomen hahahahah Maaaaaaar ik weeg echt heel veel, mijn schildklier is ermee opgehouden toen ik was bevallen van Eva, en ik was heel snel weer zwanger (eigenlijk was de kans heel ienieminie door die schildklier hahaha maar tis gelukt) Maar ja, als ik ben bevallen en met medicijnen zullen er vast wel wat kilo’s afgaan. Ik weeg sowieso een kilo of 10 minder dan voor de zwangerschap, das mooi meegenomen. Echt actief lijnen doe ik niet binnen een jaar na de bevalling.

Groetjes, Els

jeetje, wat vervelend, zo’n rare schildklier! Heb je er verder ook last van? en komt dat nog goed? Super zeg, dat je ondanks dat zo snel toch zwanger bent geworden… fijn voor je zeg!

Zo weer een lijn dagje er op zitten. Collumn nog gelezen? Hihihi is er op gericht hoor. Knipoogje… Maar idd nee op bosche bollen is goed!!! Go Girlllll.

Vooral mijn hals en benen worden er beter op. De rest nog niet zo, maar ja, dat komt nog! Het gaat langzaam en dat is goed, te snel is niet goed (ook al mag dat stiekempjes best wel…). Hebben jullie de Flair deze week gekocht?? DOEN! Daar staat een puntentel boekje in, los boekje met recepten en punttelling dus, van de Weight Watchers. Nou joh, je mag hartstikke veel nog hebben hoor! Gauw aanschaffen dus.

En Els, het komt toch niet alleen van na de bevalling van Eva? En van de schildklier? Dat lijkt nu net zo, wij met onze hart “op tafel”, jij ook hoor! Klinkt misschien sjachie van mij, maar je snapt dat dat niet zo bedoelt is!!! Trouwens alweer 36 weken joh? Sjemig, tijd vliegt echt voorbij hoor!! Nog ff. Bij Veronica zou ik een weekje later al de jongedame in mijn armen gehad hebben. Spannend hoor, heb je al voorweeën? Vast wel, bij een 2e gaat dat toch sneller.

Kim, jaaaa dank je wel. We zijn blij met de nietlijners hoor hahahaha. Je bent al bijna op de helft! Tjeempie de peempie zeg… Hoe kán dat nou toch? hahahaha. Is toch hartstikke mooi, dat je nog niet veel aangekomen bent? Je zult trouwens zien, dat op het eind je buik een giga spurt gaat maken! Jij bent natuurlijk zo´n “modelzwangere”…

Nou dames, ik ga weer verder.

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

ja wat dat betreft ben ik een modelzwangere zonder kwaaltjes of iets dergelijks tot nu toe…bij sofietje 25 kg erbij kan me niet voorstellen dat die er nu nog bij gaan komen hoor!dan zou ik nu er nog 30 moeten trouwens, ben lichter als toen, zonder afvallen en moiete toch lekker weer op gewicht gekomen in 1.5 jaar

Kussies

Ja ik was ervoor ook al geen lichtgewichtje maar was wel tevreden met hoe ik eruit zag enzo. En bovendien zal t toen ook al die schildklier geweest zijn, heb nl nooit echt teveel gegeten… En erfelijkheid enzo speelt ook een rol. Afslanken heeft nog nooit bij mij geholpen, van 3 weken streng minikuren viel ik echt letterlijk geen ons af, de EGA heeft me weggestuurd, weight watchers deed ook niks, afijn, ik hoop maar dat die medicijnen goed werken na de bevalling. Kijk, al weeg ik maar 80 ofzo, dan ben ik “dik” tevreden, maatje 38 is sowieso niks voor mij hihi

Groetjes!!!

Oh ja, Corrinne, ja ik heb dr helaas veel last van, de jaren ervoor stiekem dus ook al, verdorie. Maar gelukkig zijn er goede medicijnen. En wat een geluk he, zo zwanger worden, dat is echt wel heel erg geluk hebben hoor!!!

Ja, dan is het fijn dat er medicamenten zijn hoor!!!
Nou moe, ik heb weer een enorme xtra impuls gekregen om door te gaan met lijnen…en wat voor een…
Manlief heeft mij namelijk (zonder dat ik het wist…) gefilmd, toen wij met Ian, gingen zwemmen. Zit ik van de week leuk wat videobandjes terug te spoelen en te bekijken: Heee leuk…het babyzwemmen…komt er na 5 minuten kijken naar Ian in een leuk geel babyzwembanddrijfgeval, een dikkerd in beeld, wordt gevolgd door de camera, gaat de dikkerd op een duikplank staan, springt een aantal keer op en neer, en duikt in het water…Nou zeg ik je…dat was geen prettig gezicht zo, van achteren. En laat Ik nou die dikkerd zijn!!! John had me dus gewoon gefilms, van achteren, springend op een duikplank…pffffff, dat was echt niet om aan te zien… (heb gauw het tapeje gewist, gnagna!!!)