Zo zeg, hehe, ben weer beter hoor, moet kuur nog af maken. Maar ik ga dr van uit dat alles nu goed blijft gaan. Mooi voordeel van het ziek zijn, was het toch wel het afvallen (al was het geen prettige manier van afvallen, blegh…), want ik ben dus aan het “lijnen”. Hoewel, echt lijnen kun je het niet eens noemen hoor. Gewoon gezond eten. Simpel he? Hahaha en het werkt grandioos hoor. Echt waar, ik sta verbaasd van mezelf! Sommige kledingstukken zakken al een beetje af, mijn trouwring ben ik al een keer bijna verloren, dus ook daar word ik al dunner en mijn kop ziet er veel frisser uit hahahaha. Ik ben nog lang niet zoals ik wil natuurlijk, maar ik heb vandaag wél weer een trui aan, die al heeeeeeeeel lang in mijn kast lag. En het staat me errug goed! Weegschaal? Daar doe ik niet aan, ik heb er geen eens 1, kan het ook geen obsessie worden. Ik kijk wel naar mezelf en daar zie ik wel aan, wat wel en niet goed is. Ik weet immers best wat mooi en niet mooi is, niet waar? In ieder geval, lijkt het er op, dat ik met sommige dingen al een kledingmaatje minder heb, jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Dit had ik nog aan niemand verteld hoor, op Ikkeben, omdat, nou ja, zo leuk is het nou ook weer niet om te zeggen, dat je wilt afvallen, dan is het zo openbaar ineens he, stel dat het niet zo zou lukken, dan zou ik het zo´n afgang vinden… Maar ben dus nu op de goede weg bezig! Was het niet Nathalie, die zo veel afviel?? Ik ga je achterna hoor hahahahha. Er zijn vast nog wel een paar dames, die willen afvallen of er mee bezig zijn, laten we elkaar gezellig op de hoogte houden dan!
Ik ga mijn koffie opdrinken, met Natrena uiteraard hahahha.
groetjes van Mo
Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo