Ik WEEEEER een koortslip heb?

nee niet 1 maar nu helaas 2!!!

HEb dit de laatste 2 jaar zo ontzettend vaak (gehad) het ziet er niet uit!
Lekker onder mijn lip zit een flinke joekel, heb direct gesmeerd met akolip,
maar het kwaad was al geschied.
Helaas voelde ik er aan de andere kant vandaag ook 1 opkomen, en ja hoor…

Flink balen!!

ZE zeggen dat je dan een verminderde weerstand hebt, en meer vitamines moet krijgen/nemen.
Nu ben ik laatste tijd wel weer erg druk (geweest) ondanks de vakantie.
En ik moet ook weer ongesteld worden, zal er ook wel mee te maken hebben!

Hebben jullie dit ook / wat doen jullie eraan??

JE hebt meteen het gevoel dat iedereen het ook ziet, dat je met ZON dikke lip rondloopt .

Balen, maar iets meer rust nemen …
hoop dat het dan minder wordt…
gr. mama van 2 kids

Ik heb er zelf geen last van maar mijn dochter van 21 wel. Die moet heel erg opletten met drinken uit glazen in een restaurant ed. Die vraagt gewoon heel vaak om een rietje. of ze doet hem eerst zelf bij het drinkgedeelte nog even af met een doekje. Als ze uitgaat houd ze heel de avond hetzelfde glas en lat dat weer vullen

En indd als ze verkouden oid is ook sneller last.

Liefs Michelle

Ik heb er ook snel last van, maar dit jaar nog niet gelukkig (even afkloppen),

maar 2?? Dat is wel heeeeeeel erg balen zeg!

Kijk je wel uit met je kids??

wat ik altijd heb gehoort over een koortslip is dat je dan juist niet ziek word… hahahaha

Liefs, Melanie

Balen zeg!

Heb er zelf nooit last van, maar hoop voor je dat het snel weer over is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

Heb er helaas ook vaak last van…
Gelukkig de laatste tijd wel wat minder, maar het zijn inderdaad rotdingen.
Ik gebruik sowieso compeed als het echt heel erg is. Van die plakkers die je er over heen plakt en het geneest er onder. Die doe ik er overdag op als ik ergens heen ga, dan vallen ze veel minder op.
Verder moet je echt veel water drinken en inderdaad oppassen dat je niemand anders besmet of jezelf weer
Tsja en voor de rest smeren, smeren. Voor de 1 helpt dit, voor de ander dat. Dat is erg persoonlijk.

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

dankjullie wel voor de reakies. TJa het is echt vervelend, heb toevallig vorig jaar bij apotheek nagevraagd hoe dat kan zo vaak (toen had ik er ook 3 achter elkaar in 1 maand tijd ofzo) en toen zeiden ze dan is je weerstand verminderd.
Ben de laatste tijd ook wel erg druk geweest en erg moe. Kweet, moet eigenlijk eerder naar bed maar dan wil ik bv. nog graag ff achter pc ikkebennen zoals nu haaha…
Smeer er nu akolip op, idd je blijft aan het smeren . ene is al beetje ingedroogd,
andere helaas nog niet en tintelt ook erg.

Probeer meer fruit te eten en multivitamines erbij.
Ben trouwens ook vandaag weer ong. geworden dus dat zal ook een rol meespelen en ms zijn het idd wel de vieze glazen (zondag naar zwembad geweest incl. eten en drinken)

moet morgen weer werken, en ik zie er gewoon niet uit

Gelukkig heb ik er al eentje meegekregen hahah

gr. mama van 2 kids

aaah wat naar! mijn moeder heeft het ook.
Dat je er WEEEEEEER (haha) 1 hebt is opzich te verklaren, want door dit weer is je weerstand minder, en als je weerstand minder is zet een herpes sneller op. dit is idemdito met waterpokken, krentenbaard etc.
je hebt er natuurlijk verder niks aan… dus gewoon sterkte… lijkt me onwijs pijnlijk!

dankjullie wel.

het gaat al weer beter hoor, 2 dagen geleden zag ik er niet uit, maar nu gaat het weer, zijn al ingdroogd en korstjes gaan al los zitten…

ben nu aan de multivitaminen…