Ik weeeeer aan de beurt ben

Zo langzaamderhand word ik hier toch echt wel een beetje erg moe van.
Vorige week Ruben een oogonsteking aan beide ogen, gelukkig is dit voor hem zo goed als voorbij.

Maar je raad het misschien al wie is er nu aan de beurt? ikke dus
Afgelopen nacht ineens een flinke koorts aanval, had totaal geen controlle over mijn spieren meer, en hoppa daar was die ellendige keelpijn ook ineens.
maar nee dat was blijkbaar allemaal nog niet genoeg, kijk in de spiegel en een rommel wat er uit 1 van de ogen komt, dus ook nog lekker een oogontsteking erbij.
dus de kleine man heeft deze mama wederom flink aangestoken, en daar zit je dan op de bank met de griep naar buiten te staren, ooo wat is het toch mooi weer.

Hoop dat dit zo’n beetje het laatste is, ben voor mijn doen wel erg vaak ziek het afgelopen jaar, maar ja wat wil je ook met een kleuter op school

Groetjes Marianne mama van Ruben

he gatver meid, zit ook niet mee he. Enne oogonstekingen zijn helemaal 3x niks. Hopelijk kun je toch nog wat van het mooie weer meekrijgen.

Groetjes,

Michèle

Oh nee meis toch…

Heel veel beterschap …

KNUFFELS

Lilypie In verwachting Ticker

Bah, wat naar. En balen inderdaad, met dit weer. Beterschap!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

hier ook tranende ogen snotneus en keelontsteking heb antibiotica die gelukkig zijn werk begint te doen maar ben de hele week al niet lekker

het heerst nogal he

beterschap

groetjes

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Beterschap!!!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Wat vervelend zeg, beterschap.

Gr Patries

Dat is echt niet grappig… Het zit dan ook echt niet mee.

Hier helpt het wel, Echinaforce van Dr Vogel samen met vitanine c. Twee echina en drie vitamine c. HEt duurt wel even, maar na verloop van tijd heb je echt veel meer weerstand en is de kans dat je zelf ziek wordt kleiner.

Anna geven we ook vitamine c met force. Ze is echt een stuk minder ziek. Misschien is het een ideetje???

Thnx dames

Zit op het moment ook aan de echinaforce van dr Vogel, werkt echt goed.
had nooit zo vertrouwen in homopatische middeltjes, tot schoonmoeder er mee aan kwam lopen, en moet bekennen vogel is toch best wel goed.
Vannacht redelijk kunnen slapen ‘‘gelukkig’’ alleen de koorts is nog niet helemaal weg.
Maar hup… weg met het huispakje en gewoon de normale kleren weer lekker aan voel ik me meteen al stukken beter

Groetjes Marianne mama van Ruben

Fijn dat je je weer beter voelt, maar voor het laatste stukje toch nog even beterschap.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Wat balen joh dat je alweer ziek bent, zeker met dit mooie weer.

Heel veel beterschap!

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker