Ik was er gisteren niet

Want ik was hartstikke ziek. Hmmmmmmm buikgriep, daar heb ik echt een hekel aan. Het gaat nu weer veel beter vandaag, maar pfffff ziek zijn en dan een baby nog zo klein en met borstvoeding isse niet zo handig. Maar ach, we hebben het weer gehad. En dan de nieuwe super gave site als verrassing vandaag, maakt het wel weer een beetje goed.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

hopelijk blijf je je nu beter voelen veel beterschap alle sinds nog!!!

liefs jessica

Pfff zal heel zwaar geweest zijn gisteren voor je
Hoop dat je er nu vanaf bent

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

PFFFFFFFFF gelukkig was Daan er voor Evianne. Maar vandaag was ik weer helemaal de oude.

Gelukkig dat je weer beter bent Astrid! Pff, das zwaar met zo’n kleintje! Is je mannetje verder OK?

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

Ja hoor, die lijkt het niet te hebben, maar Evianne had het van Dinsdag op woensdag en ikke pas van vrijdag op zaterdag. Tja we zullen zien, maar ik hoop dat er in de borstvoeding goeie antistoffen of zo tegen de buikgriep zitten( zou ik dan nu gemaakt moeten hebben toch ? ). Als dat kan dan.

Geen idee of dat kan eigenlijk.
Maar wel fijn dat je nu weer de oude bent joh!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

Fijn dat Jessin het tot nu toe niet heeft gekregen. Zal inderdaad wel lekker beschermd zijn door de borstvoeding!

Maar dat is een goeie trouwens, hoe werkt dat nou eigenlijk precies? Volgens mij heeft iedere baby de eerste paar maanden antistoffen in zich, nog van de moeder en door borstvoeding blijft dat? Ik zou wel willen weten hoe dit precies zit!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

Ja borstvoeding is geweldig. Toen Cassie 10 dagen was kregen Denn, Lisa en ik hevige buikgriep. Cassie had nergens last van, wilde wel vaker drinken maar dat vond ik niet zo erg en was ook wel begrijpelijk.

Gelukkig voel je je nu weer beter.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).