en ik weet niet of ik nu heeeeel erg veel hier zal zijn, want de scholen zijn hier weer begonnen zoals velen weten, en ik moet dus weer aan de slag! Maar af en toe dan spiek ik even en als ik wat te melden heb dan doe ik dat!!!
Met Luca gaat alles prima! Hij is alweer bijna 14 maanden, en een echte dreumes. Heerlijk! Het stapt sinds kort de kamer door, wil zelf eten en is gewoon lekker bezig. Doordat hij nu loopt, is hij wat meer moe. We waren al een tijdje geleden naar 1 slaapje gegaan, maar we als we gewoon thuis zijn, dan laten we hem 2 keer slapen, want hij is zo moe van al dat lopen! Mijn camera ligt bij vrienden, dus ik kan geen foto plaatsen, maar hij is echt groot geworden in die paar weken! Hij krijgt ook kiesjes, dus zijn gezichtje is ook aan het veranderen.
Alleen het kinderdagverblijf gaat sinds de vakantie wat minder goed. Tenminste, het afscheid nemen vindt hij erg lastig, dan is het echt brullen! Daarna gaat het wel weer. Vind het wel zielig, al weet ik als kleuterjuf dat het zo weer over is, maar als het dan bij je eigen kind is…
Nou, weer bijgepraat geloof ik!!! Gaat alles hier ook z’n gangetje??