Ik waarschijnlijk genept ben op MP?

Bah, dat heb ik weer. Ik had een buikband van iemand gekocht op MP. Die schijnt heel goed te zijn en ik had een mooi prijsje afgesproken (37.50). Ik kreeg een mail waarin zij mij haar rekeningnummer gaf en ze vroeg mijn adres. Ik heb het geld meteen overgemaakt. Krijg ik een mail van MP, dat de band is gereserveerd. Ik ga er dus van uit dat 'ie voor mij is gereserveerd. Ik heb dat mens al 4x gemaild, maar hoor NIETS meer van haar. Ik heb geen band gezien…Nu is 37,50 nog te overzien natuurlijk, maar ik baal er wel van. Het schijnt dat je, als je zelf geld overmaakt, het bedrag niet meer terug kunt krijgen via de bank. Dat zijn we dus kwijt. Dure band zo, had ik net zo goed een nieuwe kunnen kopen. Voortaan maak ik vooraf dus geen geld meer over! Waardeloos!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Oh wat beroerd zeg dat je mogelijk genept bent. Hopen dat het een misverstand is en dat het alsnog goed komt.

Heb je al gecheckt hoe die persoon bekend staat als adverteerder op marktplaats? Want je kunt toch adverteerders beoordelen daar?

Hoelang loopt dit al? Niet iedereen leest elke dag zijn/haar mail, dus mogelijk heeft ze gewoon je mails nog niet gezien.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 08 Oct 2010 11:59:25

Mijn broertje heeft dit ook gehad Rainbow… Heel kloten allemaal,
Maar als je je bank belt, is er misschien nog een mogelijkheid dat het wèl gestorneerd kan worden.
En anders zou ik sowieso aangifte doen bij de politie, want dit is uiteraard wel diefstal van JOU geld!

Succes ermee…

Liefs, Melanie

Daarom MP betalen via Pay pal dan ben je zo ie zo nog verzekerd. Enne inderdaad zo’n bend koop je dan beter nieuw. Wel balen… Mij koste het me me PS2 + spellen.

Groetjes,

Michèle

Heb je daar nooit meer iets van teruggezien Michèle? Het pakket was in Nigeria toch nog niet opgehaald op het moment dat je de boel stopzette?

Groetekes, Sje

Buikband Rainbow?? Nu nog

Wat was het voor band voor zo’n groot bedrag. Sorry maar ik doe echt niet zulke bedragen via mp. Of … toch wel. Voor puckababy’s etc. maar verder …

Erg balen zeg. Ik zou eens met de bank bellen. Misschien is het wel mogelijk om je geld terug te vorderen.
Zou het er niet bij laten zitten!

Succes

pjukje helaas kun je dat niet terug laten boeken , alleen automatische incasso´s kun je terug boeken.

ik zou indien je niks meer hoort iig mp een mail sturen met alle gegevens van de verkoper erin vermeld ook zou ik aangifte doen

bewaar al je mails die je hebt gekregen en naar haar heb verzonden, print ze voor de zekerheid uit want soms worden oudere mails automatisch verwijdert

ik hoop dat je de buikband alsnog krijgt en dat het een misverstand blijkt te zijn

before you judge me, try hard to love me

@Sje het geld heb ik dezelfde dag terug kunnen halen nog. Het pakket zelf moest nog in Negeria aankomen, ik heb eeb formulier van TNT ingevuld en opgestuurd en dat zou wel een paar maanden duren voor ik daar wat van hoor. Ik ga uit van nooit, dan kan het alleen maar meevallen.

Groetjes,

Michèle

ik heb het gehad met een telefoon. WEL aangifte gedaan.
ik koop NOOIT meer iets via marktplaats.

Soms kocht ik kleertjespakketten, maar alles was vies en kapot, schandalig gewoon!!

Je kunt het geld niet terug laten boek inderdaad, helaas!
Je kunt natuurlijk wel alles gegevens bewaren en aangifte doen.

Liefs Shirley

Het blijft altijd lastig. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er nooit echt vanuit ben gegaan dat het ook fout zou kunnen gaan, hoe bedoel je naief
Maar ik moet ook wel zeggen dat ik nooit voor hogere bedragen dan 50 euro heb gekocht via mp. Ook niet misselijk natuurlijk als je dat dus kwijt ben voor niks. Helaas zijn er ook een hoop mensen die er op deze manier misbruik van maken. Zeker aangeven via mp, wellicht kunnen zij er meer mee. Terughalen kan idd niet helaas.

liefs,
Rinske

Hoi Rainbow, shit zeg. Moet zeggen dat het bij mij nog altijd goed is gegaan, maar ik doe vooral kleiding en dat is niet duurder als 'n euro of 15. Wel balen, vooral omdat je zelf niet van zoiets uit gaat.

Heb even overlegt met mark, die werkt nl bij de bank. Hij zegt dat je er niks mee kan. In ieder geval het geld niet terug kanm laten boeken. Het enige wat je volgens hem kan doen is contact opnemen met je bank, en dat JOUW bank contact legt met hun bank en dat die dan weer contact opnemen met die mensen met de mededeling of ze het geld terug overmaken. That’s it.

Heb ook het verhaal net van bakmama verteld, maar (sorry bakmama) mark zegt dat een bank nooit prive gegevens aan 3de mogen geven in dit soort situaties.
Mark heeft dat in ieder geval nog nooit naar 16 jr meegemaakt en word bij hun ook absoluut niet gedaan.

Hopelijk krijg je het als nog, en berust het op een misverstand.

Gr Patries

Jeetje wat balen joh. Ik heb geen ervaring met MP, omdat ik er nooit van koop. Maar ik hoop alsnog voor je dat je de buikband ontvangt. Enne het lijkt mij ook sterk dat de bank prive gegevens gaat verstrekken. In principe mogen ze dat helemaal niet doen ivm de wet op de privacy.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Pregnancy tickers

Nou, toch niet genept…Of eigenlijk toch wel…Ik kreeg de band binnen (nadat we dat mens gebeld hadden - ze was heel kortaf aan de telefoon en heel gehaast) en dat mens had geschreven dat 'ie haar niet paste en dat 'ie dus ‘zo goed als nieuw was’. Ik paste de band, maat S en ik paste 'm ook niet! Heel irritant. Ik knalde 'm dus meteen op MP en er kwamen wel recaties van vrouwen die 'm wilden. Het gaat om de popi Belly bandit, een band die bedoeld is om na een bevalling steun te geven aan je blubberbuik (de resultaten schijnen echt goed te zijn). Ik verkocht 'm weer en maakte maar 7,50 verlies…dat was te overzien. Maar toen ik de band in wilde pakken, vond ik dat 'ie verschrikkelijk STONK. Zeg maar: MEURDE! Ik bekeek 'm eens goed en zag opeens dat er allemaal wasbolletjes op de randen zaten. En er zat een draagvouw in…Dat ding was dus duidelijk gedragen…Vervelend, wat ik had 'm ook weer voor ‘zo goed als nieuw’ op MP gezet. Ik heb de koper eerlijk gezegd dat ik achteraf twijfelde aan de nieuwstaat en ze vond het prima dat de band al gebruikt was. Ze waardeerde het wel dat ik haar informeerde…Ze is blij met de band en ik ben maar 7,50 lichter…Maar ik heb nu wél een blubberbuik en géén Belly bandit!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Maar wel twee prachtige kindjes en das wel een blubberbuik waard toch

Groetjes,

Michèle

Vervelend dat het zo gelopen is. Gelukkig ben je die band zelf weer goed kwijt geraakt op MP.

Zorg wel dat je de adverteerder waarvan je de band gekocht hebt een slechte beoordeling krijgt he?! Of kun je op marktplaats geen beoordelingen geven?

Groetekes, Sje