Ik vreselijk baal

dat ook vliegtuigen niet op tijd kunnen vliegen Ik baalde al dat madelon om 10 over 1 zou landen vannacht want dat betekent pas tegen 3 uur thuis en deze mama slaapt niet als ze weet dat der meisje in de lucht zit en op de weg zit (rene haalt ze op)
En nu kreeg ik net sms dat ze 4 uur vertraging hebben op zijn minst zoals het er nu voorstaat vertrekken ze daar 23.40 dan is het hier 00.40

Word slapeloze nacht denk bah, Zat al te denken ga ik nu maar slapen maar heb geen slaap Heb vanmiddag nog anderhalf uur getukt

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Ohh dat word zeker een lange nacht voor je Michelle…
Ik zou zelf ook niet kunnen slapen hoor… Chris had bij zn vorige baan nog wel eens, dat hij bij een expo hal moest staan, en dan vertrok hij hier om 5uur want hy moest dan om half 5 op zn werk zijn, en vanuit daar gingen ze met zn allen naar de expo… Dus dat betekend om 4uur uit bed… nou dan heb je mij ook wakker… en kan dan ook niet meer slapen tot dat ik weet dat ie is aangekomen… en ik blijf ook wakker tot dat hij weer thuis is…

Ik hoop voor je dat het niet al te laat word!

Liefs, Melanie

En nog een uur vetraging erbij
Ze worden nu om 5.55 verwacht. Hoop dat ik toch een eetje slaap want die kleine man is natuurlijk wel fit morgen

Liefs Michelle

Hoe moeilijk ook, probeer te vertrouwen dat het goed komt. Als jij wakker ligt, helpt dat echt niet Maar goed, ik weet wat je bedoelt hoor! Hopelijk een goede nacht en een veilige terugkomst voor je dochter!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

quote:
Chris had bij zn vorige baan nog wel eens, dat hij bij een expo hal moest staan, en dan vertrok hij hier om 5uur want hy moest dan om half 5 op zn werk zijn, en vanuit daar gingen ze met zn allen naar de expo..

@ melanie, andersom toch hoop ik

@ Michelle he gat das minder. hopelijk slaap je inderdaad toch nog wat want dylano houd inderdaad geen rekening met je dan.

Groetjes,

Michèle

Ah, ze komt alweer terug? Ze lijkt net weg voor mijn gevoel, kan me herinneren dat je schreef dat ze weg ging? Maar ik zou ook niet slapen hoor, is toch moeder-eigen, ook al en heb je een zelfstandige pubermeid! Hopelijk kun je toch een béétje rusten en kun je haar daarna verwelkomen en haar leuke verhalen horen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Oh Michèle oeps… haha half 6 ipv half 5 hahaha typ fout

Liefs, Melanie

En Michelle, een beetje kunnen slapen? Dochterlief veilig geland?

Groetjes,
M

Ha ha ha ik dacht al.

@ Michelle alles naar wens gegaan verder?? Madelon weer veilig thuis en jij nog een beetje geslapen??

Groetjes,

Michèle

Nou, ik hoop dat toch wat slaap hebt meegepakt. Ik snap je onrust ook hoor. Heb het bij mn man ook. Die had laatst een vrijgezellenfeest en was pas om 06.30 weer thuis! Ik had heel de nacht niet geslapen en op het moment dat de deur dichtging beneden, werd Nora wakker. Wat was ik brak!

Ik hoop dat je meisje weer veilig is aangekomen en dat jij nu lekker ligt te tukken!

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Ze is nog niet thuis maar nu wel onderweg van schiphol naar rotterdam. Uiteindelijk hadden ze 6 uur vertraging en is ze vanochtend om 10 over 7 geland ipv 10 over 1.

Nu smste ze net dat ze in de file staan zucht

En wat een beroerde nacht ben tegen half 1 in slaap gevallen en schrok tegen 3 uur wakker want ze zou smsen als ze het vliegtuig ingingen en had nog geen sms, en ze zouen als het goed was om half 3 aan boord gaan maar werd dus 3 uur, toen ik haar net wide smsen kreeg ik haar sms. Toch maar weer proberen te slapen heb het nog half 4 zien worden Toen werd ik wakker omdat rené kwam zeggen dat hij ging vertrekken, die heb ik zijn bed echt niet uit horen gaan, merk ik meestal
Dat was om half 6, toen nog even geslapen tot net voor half 7 en dacht die moet toch ook onderhand op schiphol zijn hahahaha. Nou kreeg vlak daarna sms dat hij er was

Maar eer ze dan de koffers enzo hebben ben je al een uur verder dus verwacht ze nu tegen half 10.

Gaap hahahahha.

Liefs Michelle

Dus jij kan haar nog net een bakkie gevenen dan kan zij haar bed in.

Groetjes,

Michèle

och gerum!
maar is ze veilig aangekomen?
heeft ze het leuk gehad?

Dus jij bent brak vandaag, Michelle

Groetjes,
M

@Michèle
Ze heeft maar een uurtje in de bank geslapen tot nu toe dus die ligt er vroeg in vanavond net als René en ik

@Inge ja ze heeft het fantastisch gehad maar ook blij dat ze weer thuis was

@Mriek, brak is nog zacht uitgedrukt Menn dan voel je dat je echt ouder word en geen 20 meer bent
Madelon was in de bank in slaap gevallen en René was ook nog even gaan liggen want die heeft na het ritje amsterdam ook nog ritje brabant gedaan om de vriendin van Madelon thuis te brengen en ik heb Dylano helemaal uitgeput in de gaten gehouden

Liefs Michelle

ja dat kan ik me voorstellen zeg! ik ben ook altijd blij als ik weer thuis ben…alhoewel…met dit weer zit ik liever tot na de winter in een warm luxe oord

@ Michelle dus bij jullie is nu iedereen op stok

Groetjes,

Michèle

Nee nog niet Michèle
Madelon en ik zijn nog wakker, maar Madelon is onderweg naar der bed en ik volg zo

Liefs Michelle

Trusten dan allebei!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Trusten Michelle, je ligt vast al lekker op één oor. Hopelijk een goede nacht!

Enne, ‘in de bank slapen’. Dat zeggen ‘we’ hier dus nooit, da’s net alsof ze echt IN de bank slaapt. Hier zeggen we dus OP de bank. Leuk, die taalverschilletjes!

Groetjes,
M