Ik voor niks geopereerd ben

Ja, echt waar, onvoorstelbaar mensen! Heb me daar een giga wond en er zitten dus weer 3 uitgangen van fistels. Nog erger dan het was dus. Ik voel vreselijk de neiging om te gillen hoor! AAAAAAAAAARRRRRGGGGGGHHHHHH. De pijn in mijn nek, arm, schouderbladen is ook al weer terug en ook de oksel zelf ziet er weer eng uit door die kl pieeeeep fistels. En het doet weer auw. Snik… 5 weken terug onder het mes geweest, helemaal voor niets… Van de week ga ik naar mijn huisarts toe. Was best sjachie vanmiddag hoor. Hele weekend al pech bah…

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Ik heb ff heel goed en ver gezocht op het internet. En wat blijkt nu??? Het is echt een ziekte, een chronische ook nog. Het heet Hidradeninitis Suppurativa en er is een dus een vereniging van… Joh, een openbaring voor mij! Met dit woord stap ik naar de huisarts. Het is trouwens op zich, niet prettig zie ik, omdat je er niet van af schijnt te komen (en dat vermoeden kreeg ik al natuurlijk). Gossie…

Tsja, ik was er een beetje bang voor, heb het namelijk vaker gehoord dat die dingen kunnen terugkomen. Dit is alleen best snel.
Maar misschien dat dat niet iedere keer is.

Mijn zwager heeft er een meer dan een jaar geleden weg laten halen en die heeft nog niets terug. Daar hadden ze het trouwens wel tegen gezegd in het ziekenhuis(dat ze terug kunnen komen).

Sterkte bij de huisarts!

Groetjes Miriam

god… dat is ff lekker zeg! had de huisarts je dat niet kunnen vertellen? jeetje zeg alles voor niks… nou meis heel veel sterkte en hou ons op de hoogte wat ie zegt…

Dikke kus van ons

Tries

Tjeee balen zeg…
Hopelijk weet je huisarts je meer te vertellen …

Sterkte

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

had het gisteren al gedacht maar oooooooooh wat een ellende voor niets!

Kussies

potver de potver… Je zou toch die artsen wel wat aan willen doen dan…

Heel veel sterkte Mo, enne ik vind je super hoor dat je je wel durfde te laten opereren

Liefs, Els

En nu dan?? Wat gaan ze er nu mee doen??

Pfffff, al die ellende om niets! Meid ik leef met je mee hoor!

Liefs ellen

Nou fistel nummero quatro is er ook al… Er zit nog een dun vliesje huid over heen, maar goed, dat zal binnen een dag of 2 ook wel open staan. Bah… Ik heb op een heel stuk van mijn binnenkant, boven arm/oksel helemaal geen gevoel meer. Dat is gek joh. Van de week ga ik naar de huisarts. Dus dan horen jullie het wel weer.