De afgelopen dagen hadden ze bij Steps, een favo winkel van mij, een actie van 40% korting op alles. Ik kon nog wel wat nieuwe dingen gebruiken, dus ik pakte mezelf en Max goed in en ging naar de winkel. Ik aasde op een lange zwarte trui met col, maar die was er alleen nog in L en XL. Helaas niet in S (ik had 'm al eens gepast een paar weken terug en laten hangen omdat 'ie 80,- was en ik 'm niet direct nodig had). Dus ik paste wat andere dingen, maar alle kleinere maten waren eruit óf het was toch wat te krap. Ik pas nu eenmaal niet in een 34…
Het meisje in de winkel belde naar een ander filiaal en daar hadden ze die S wel, dus ik belde mijn vriend om te vragen of hij de trui kon halen. Hij werkt redelijk dichtbij de stad. Hij had helaas tot 17.00 uur vergadering en dan moest hij Eef nog halen…Ja, ik ga niet nog een keer met de piepkleine Max de kou in. Ik belde dus naar de winkel waar ze de trui al apart hadden gehangen en legde uit dat het vandaag niet ging lukken…Helaas…de actie was echt alleen vandaag nog en ze konden 'm niet morgen meegeven voor 40% korting…Ik heb 'm terug laten hangen…Ik ben natuurlijk een dief van mijn portemonee als ik 'm dan morgen voor 80,- ga kopen! Dat weiger ik! Dus helaas…wachten tot de uitverkoop echt begint en hopen dat 'ie er dan niet uit is!
Max en ik zijn weer thuis. Mama zonder tassen! Helemaal met niks! Oh ja, bij H&M handschoenen voor Eva gescoord…maar ja, om daar nou helemaal voor de ijzige kou in te gaan…Snif!
Groetjes Rainbow, trotse mama