Ik voor mijn keizersnee naar de dokter moet?

Pijn, pijn, en nog eens pijn.
Ik weet niet wat het is maar voel al een paar dagen pijn.
Als ik sta, als ik buk, als ik til, of hem aanraak.
Ik vind het niet meer leuk…
Maandag naar de dokter…
Spannend, eng… Bah…

Kristine

nou meissie suc6 hoop dat het niks ernstigs is , en dat je er snel vanaf bent !

hi Kristine. Heb je niet gevolgt maar hoe lang geleden heb je je ks gehad? Damian is nu 13 maanden en ik heb ook last. Blijkt bij mij door de weersveranderingen te komen. Echt vreemd want af en toe heb ik het gevoel dat mijn wond van binnen open springt o pijnlijk is het maar ze zien er niks vreemds aan. Hoop dat het bij jou ook niks ergs is maar ik ga je nu dus wel even volgens

Sterkte maandag

O jee,
Ik hoop niet dat het door het weer komt??!!
Dan is het niet op te lossen…
Glenn is nu bijna 4 maanden…
Ik zal maandag iets laten weten.
Groetjes Kristine

Hoi,
Heb je al die 4 maanden al last, of is dat iets van de laatste week?
Ik heb ook een keizersnede gehad, en ben na 4 weken van de douche kruk gevallen. Ik voelde even later op de bank iets open knappen, en ja, de keizer snede was voor een klein deel los. Iets wat normaal onmogelijk is na 4 weken, maar goed bij mij wel weer. Het is echter uit zichzelf weer netjes dicht gegroeid, en was ook alleen maar oppervlakkig opengeknapt.
Dus als de pijn recent is, dan is het denk ik door het weer. Normaal is het zo dat na een week of 6 a 8 er niks meer kan gebeuren aan open knappen, kapot scheuren etc.
Succes bij de dokter, laat je het nog even weten?
Oh ja, en als dit door het weerkomt, en dan heb je er volgend jaar waarschijnlijk niet zo veel last van, het litteken is dan ouder etc. Ik was 2 jaar terug eind november bevallen, vlak daarna 20 graden onder nul, en had toen ook pijn , maar nu niet meer, geen centje last van het litteken!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Oke,
Dan ben ik toch ook bang dat het aan het weer ligt.
(mijn man: Zie je nou wel!!)
Maandag voor de zekerheid toch nog even naar de dokter.
En zal het zeker even laten weten…
Groetjes Kristine

Ik heb geen keizersnede gehad, maar heb wel een heel groot litteken aan mijn hals. Die blijf ik ook voelen met drastische weersveranderingen. In het begin was het echt pijn, maar nu na 7/8 jaar is het meer een trekkering gevoel. Littekencrème van Biodermal helpt goed om het litteken soepel te houden, maar dat mag alleen als er echt geen wond meer is.

Ik heb met mijn ks nog 10 vrij grote littekens (ben net de bruid van Frankenstein ) maar bij mij doen ze om de beurt ook pijn, trekken of jeuken. Mijn ks met die weer nog het meeste want dat is de jongste zeg maar. Die jeukt ook als ik ongesteld moet worden. Die op mijn borst doet pijn als het gaat regenen en die op mijn bovenbeen als het gaat sneeuwen dus ik ben een soort knmi in me eentje

Groetjes,

Michèle

Jeetje… Hihi…
Poe en ik maar zeuren…

Mag hoor meid en zeker als je het niet kent. Mijn ervaring is wel dat ik meer last heb van de littekens op zachte plekken dan op harde plekken. Zo heb ik bijvoorbeeld dus meer last van de ritssluitingen op mijn buik en benen dan die op mijn knie. Maar het went en wordt minder.

Groetjes,

Michèle

Gelukkig maar!!
Michele weet jij dat jij de meeste reacties hebt geplaatst?
Ben jij echt zo vaak online?
Leuk hoor daar niet van.
Vind het erg gezellig hier.
Groetjes Kristine

Ha ha ha ja ik weet het, Kimmetje heeft er zelfs een topic aan geweid 8 berichten voor ik de Nr 1 plaats bereikte zeg maar. En nee zo vaak ben ik niet (meer) online, in mijn pauze en 's avonds even. Maar in het begin toen ik zo topbte met morgan was ik heeel veel on line en ik heb Inge en Rainbow toen ook kunnen helpen met Eva en Rico omdat zij hetzelfde hadden als Morgan. En ik ben wel iemand die graag een discussie aan gaat of even reageerd als ik denk dat ik kan helpen. Maar er is dus een periode geweest dat ik echt met mijn handen in het haar zat en zowat op ikke ben woonde.

Groetjes,

Michèle

Oke.
Nou ik moet zeggen dat ik het hier ook super vind.
En heb niet echt veel topics maar vind het wel boeiend om dingen te lezen enzo.
Groetjes Kristine

Das toch ook goed en waar ikke ben voor bedoeld is.

Groetjes,

Michèle