Ik volgende week een stagaire onder me vleugels

krijg op me werk…

pffhhh en daar zie ik zo tegenop ! ik heb er zo’n hekel aan … ik vind het heerlijk om te werken, ik weet wat ik moet doen, wat er van mij verwacht word, laat mij maar lekker schuiven…

maar nu schuift er dan iemand bij mij aan,die ik alles moet uitlegge…en aangezien het project zo omvangrijk is,duurt dat zeker heel de week…zucht…
ik hoop wel dat het een vlotte meid is (en dat ik deze week gewoon aan me nachtrust kom) want ik heb al nie zo’n eindeloos geduld…en voor 10.00 uur praat ik liever helemaal niet, iedereen op kantoor weet dat volgens mij wel, en die laten me altijd lekker met rust, radio naast me kop …

maar ja… ik loop daar al het langst rond…dus word dat weer ff 21 weken in me schoenen geschoven… laten we hopen dat ze het lekker snel oppikt… me baas schrijft in iedergeval het ‘stageverslag…;’ want daar ga ik echt nie aan beginnen,dus dat heb ik op een dealtje kunnen gooien hahaha!

wish me luck, en da meisje ook !

Pippy is geboren 17.07.2009

Haha, je baas weet wel wie hij uIt moet zoeken… En Uh… sterkte dan maar? En hopen dat Pippy zich een beetje van dr goeie kant laat zien ( ik lees je verhalen over je dochter met regelmaat wat die zijn zoooo herkenbaar…)
Groetjes Nancy

Gewijzigd door - Zwelgje74 op 29 Jan 2012 21:39:12

Haha, leuk! Ik ben stagebegeleider bij mij op het werk, dus weet wat het is. De eerste dagen zijn pittig, maar dan een stukje ‘eigen verantwoordelijkheid’ erin gooien, daar ben ik wel van. Succes!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Succes! Mij lijkt het erg leuk, eigenlijk!

Wat doe je voor werk eigenlijk?

Lfs

Oei, kreeg meteen medelijden met die stagiere toen ik dit las!
Dikke minnen natuurlijk als ze haar mond voor tienen opendoet!

Als ze na tienen wat zegt krijgt ze een goed stageverslag mee na 21 weken.
Hahahahahaha…

Gr, Danielle

hahaha gelukkig ben ik niet de enige… kijk hier thuis is dat gemakkelijk opgelost…douw gewoon smorgens me oordoppe in me oor…nah ja…tot 10.00 uur minstens doe ik ze gewoon nie uit,want dat 'wat doe jij '… 105 x …word ik ook echt nie goed van, op me werk ken da helaas nie…eerst zat ik met 'bromtol’op kantoor…zeg type dat voor 10.00 uur alleen bromgeluiden maakte,'dan wast …; moet je koffie; 1x brommen was ja…2 keer brommen was nee,en dan gooide we de deur dicht, jammer genoeg zit ik nie meer met hem in een ‘hok’…en heb mijn nieuwe hok geen deuren,wel een grote kast waar ik achtergekropen ben hahahhaa!

aangezien ik er vandaag nie was… had ik mijn collega al gezegt, leer dr maar wat, wat ze dinsdagmorgen dan ook tot een uur of 10.00 kan doen, dan ken ik ff uit mijn chagykreukels komen…dus hopelijk is dat gelukt…

ow ja van die “zeurende, klagende, kreunende, steunende en langzame”-ik-heb-heel-de-dag-verders-niks-te-doen-dus-rustig-aan-maar-" oude mensen die had ik altijd in me taxi om 8 uur smorgens… pfhhh trok ik ook zooooowwowoowowowow slecht !

ja in haar stage verslag komt te staan ‘jept te veel’ als ze me smorgens al gaat achtervolgen…
maar ja al is het er eentje die het wiel nie heb uitgevonden, mijn gezichtsuitdrukkingen spreken vaak boekdelen… in alle talen…dus ik neem aan dat ze dat ook zo door heeft (of dat ze vandaag al ingelicht is door mijn collega’s …da denk ik eerder… , 'sugars is best aardig,na 10.00 uur kun je dr alles vragen …)

ik begin morgen om 8 uur gewoon met ‘weet je al hoe je cappuchino moet maken met de machine???’ …hahhahaha

ik werk trouwens voor de overheid… neem aan dat ze je met je opleiding ook vertellen dat ambtenaren langzaam opgang komen

Ik heb weer eens erg moeten lachen om je omschrijving van de uren vóór 10.00 uur! Ik heb zelf geen ochtendhumeur, ik vind oordoppen wel de beste uitvinding (nou ja, één van de beste) van de eeuw! Ik kan niet zonder die dingen, zeker niet naast een hijgende zaag (lees: mijn lover). Ze gaan bij mij wel uit als ik wakker ben!

Ik werk zelf ook voor de overheid he en ik MOET beginnen met een bak koffie/capuchino, anders kom ik niet op gang. Wij krijgen een stagiaire voor een snuffelstage. En het is al zo druk…Pfff…Zelf wil ik dan het liefst doorwerken en niet te veel uit hoeven leggen…maar ja, dat meisje moet het ook leren. Ik vind het altijd best een gedoe en jij zit er 21 (!) weken mee! Pffff.

Succes en vertel inderdaad hoe het was en of je denkt dat je het gaat trekken! En anders een paar keer alleen maar brommen, weet ze zelf genoeg dat ze Sugars alles kan vragen ná 10-en!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

nou kei leuke chika hoor, lekkere bak mascara, ik hou ervan… heb dr al aan het werk gezet, en ze pakt het goed op, valt weer mee toch …
nu heb ik ook een bak werk… van 1 ding zeg maar, dus heb dr nu een goeie stapel gegeven gnegne…
alleen natuurlijk had ze nog geen code, die ik opnieuw aan moest vragen en da ken een dag duren,…heel hendig…nou kan ze wel onder mij inloggen, dus ze kan toch aan haar eigen buro werken, beter want heel de dag iemand naast me word ik vet kriebelig van !

nou nou nou, inderdaad viel echt mee, maar goed, heb dr pas een dag meegemaakt, wie weet hoe irritant ze is hahahhaa… maar goed, ze was wel snel… (het gewone werk moet op dagbasis bij zijn ) en daar was ze zo klaar mee eigenlijk…dus da was zeer okay… (nahja betekende wel dat ik haar weer een nieuw kunstje moest leren ) maar goed… ze kon ff vooruit, en ikke ook, want ik doe ook spoedzaken en dat moest nu allemaal ff lekker tussendoor, dus mijn buro was 1 groot 'stapel en post-itbende… '…pfhh maar morgen komt ze een uur later dan ikke,dus dan kan ik ff een uur knalle … dan is alles wat is blijven steken vandaag, weer weggewerkt worden…

maar we moesten alweer een bespreking houden met haar stageboek iets…met haar,mijn baas en ikke …(wheeee… ) maar goed,ik heb dr al weer lekker in de maling kunnen nemen, da’s toch wel mijn specialiteit…hahaha , blijft leuk !

weet je wat ik dan wel heel grappig vind…want ja ik bedoel, ben zelf ook eens stagaire geweest, hoe zij dan tegen mij aankijkt, want ik bedoel ze is 12 jaar jonger dan ik…en ik moet haar nu bergeleiden zeg maar, ikzelf toen 18 vond mijn bergeleider echt een mevrouw zeg maar, met kinderen en die kan goed ook pas 30 geweest zijn…
dus dat zou ik dan stiekem wel eens willen weten hihihi (of juist niet, alst nie positief is )

ben ik dan nu de 'mevrouw '?

Jij bent echt geen mevrouw hoor, Sugars Fijn dat het meeviel!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”