Ik voel nu duidelijk leven!

Al vanaf week 12 wat twijfelachtige bewegingen in mn buik. Ik dacht wel dat dat de baby was, maar toch nog een beetje onzeker qua hoe het voelde.

Maar sinds gister is het onmiskenbaar en veel vaker.

Toch weer een zorgje minder, nu vind ik het ook niet meer zo lang duren tot woensdag de eerst volgende afspraak bij de VK. Ik ben blij!

liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Oh geweldig meid. weer een mijlpaal bereikt en wat je zegt meer zekerheid dan dit kun je niet hebben.

Groetjes,

Michèle

Wat heerlijk, fijn gevoel!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Meis, wat heerlijk he? Dan weet je toch: hé hallo, daar ben je? Had je toch een beetje twijfels over je zwangerschap? Of het kindje wel leefde? Ik had dat eigenlijk helemaal niet. Misschien naïef, maar ik ben er altijd van uitgegaan dat het allemaal goed zou gaan en heb dus nergens enige twijfel over gehad. En dat is bij jou nu dus ook niet nodig, want je hebt jullie kindje gevoeld. Natuurlijk is de 20 weken echo ook spannend, maar dat geplop in je buik is in elk geval een zeer goed en leuk teken! En dan straks die enorme aardverschuivingen! Die ga ik nog missen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@ Rainbow ik heb ze tot bijna een jaar na morgan’s geboorte nog gevoeld kun je nagaan hoe gehecht ik er aan was

Groetjes,

Michèle

Wat een heerlijk gevoel weer. Geniet ervan meid!

Ja, ik geniet er ook echt van.

Rainbow: Ik twijfelde niet echt of het wel leefde, maar toch keek ik wel heel erg uit naar de VK woensdag om wat bevestiging te krijgen. Het horen van het hartje maakt het op een of andere manier echter. En dat gevoel van ECHT zwanger krijg je dus ook als je je kindje (weer) voelt.

Ik had zeg maar alle bij effecten heel duidelijk, moe misselijk, groeiende buik, maar nu kan ik het in mn hoofd weer meer aan een kindje koppelen zeg maar.

Het echte contact maken is nu begonnen. Heerlijk!

Hoop dat alle andere zwangere dit ook snel weer mogen ervaren, word je gewoon heel blij van!

liefs

Wat een fijn gevoel hè Liske…
Ik voelde deze uk al vanaf een week of 9…
Ook ik heb net als Rainbow nooit twijfels gehad dat het mis zou gaan of iets dergelijks… hoe raar het ook klinkt…
Ik zou blij op dit moment juist blij zijn als ik het even niet voelde… ik word er echt gek van nu… deze uk trapt zòò hard…
Vanavond was het wel mooi, Noah trok mn trui omhoog, gaf een kus op mn buik, en legde zn hand erop waarnaar de baby tegen zijn hand aantrapte… Noah stond helemaal versteld… “Lieve baby” zegt ie dan!

Geniet maar lekker van je getrappel in je buik…
Willen jullie trouwens weten wat het word??

Liefs, Melanie

Melanie: Ja, het was dus niet echt twijfel, maar ook niet echt ECHT op een of andere manier. Zwanger zijn voor mij de eerste maanden is eerder een soort ziek zijn (wil niet zeuren, want ik ben hartstikke blij dat ik zwanger ben, maar zo voelt het gewoon) en met Nora erbij, word je ook een beetje geleefd en tja, ik kan het niet goed uitleggen, maar nu is het op een of andere manier echt begonnen ofzo.

We willen het geslacht wel weten en ik ga het ook niet voor me houden, dus als onze frummel er een beetje goed voor logt, weten we over 2,5 week of we een broertje of een zusje voor Nora op de wereld gaan zetten. Spannend hoor! Maar in eerste instantie hoop ik gewoon dat alles erop en eraan zit, daar ga ik dan wel weer een beetje vanuit.

Voorlopig genieten van het gekroel in mn buikkie, zolang het nog geen ruig gekick is!

liefs

Wat super dat je de kleine zo duidelijk voelt. Ik kijk daar ook echt naar uit. Want idd maakt het je zwangerschap dan allemaal wat realistischer. Ik begrijp je gevoel ook wel. Geen twijfel, maar toch is het weer even een fijne bevestiging dat alles gewoon goed was.

Bij Tim was ik ook helemaal niet met een miskraam bezig, dus naief is het niet hoor Rainbow. Natuurlijk wist je in je achterhoofd dat het mis kon gaan. Maar verder dan die gedachte ging het niet. Maar als je 1 of in mijn geval meerdere miskramen heb gehad, dan ben je er denk ik meer mee bezig als dat je er nog nooit eentje gehad hebt.

Geniet ervan Liske en ik hoop dat je misselijkheid ook snel minder wordt.

Hier lijkt het helaas alleen maar weer erger te worden

Groetjes,
Sandra

Lilypie Pregnancy tickers

@Liske, ik snap wat je bedoelt! Het is inderdaad wel zo, dat een zwangerschap nog meer gaat leven als je letterlijk leven voelt! Ik hoop dat je het ons laat weten als je weet wat je krijgt, ik ben nu zelf ook erg benieuwd!

@Sandra, ik kan me heeeel goed voorstellen dat je anders denkt als je 1, of zelfs meerdere, miskramen hebt gehad. Dat zou iedere vrouw hebben, is een natuurlijke reactie! Wel erg vervelend dat je opeens weer zo misselijk wordt! Je zou zeggen dat het wat minder wordt nu je het eerste trimester gehad hebt? Het eerste trimester meid, dat heb je gehad! Je bent nu toch verder dan 12 weken? Dat klinkt wel heeeeel fijn vind je niet?

Sandra, wat rot dat je je ook nog steeds zo beroerd voelt. Ik zat er met 12 weken ook nog vol in, hoor! Pas in week 16 wordt het hcg echt vervangen door oestrogeen. Ik ben nu ruin 17 weken en voor mn ontbijt nog steeds misselijk, maaaar als ik eenmaal ontbeten heb dan is het ook wel over. Dat was vorige week wel al zo, dus het wordt echt beter! Ik hoop dat het zo mogelijk over is, meid!

Rainbow: geen geheimen voor jullie hoor! Als ik weet wat het wordt, weten jullie het ook!

liefs

@Liske: fijn! Tja, de één wil het weten, de ander niet en de één zegt het dan ook en de ander niet. Bij Eva wist ik wel dat ze een meisje was, maar niemand wist dat verder (behalve onze familie). Nu heb ik het ook verteld, behalve de naam! Die had ik wel per ongeluk op mijn Hyves bekend gemaakt via een buikfoto (die heet…JPG), dombo! Ik ben erg benieuwd enne…ruim 17 weken, wat gaat het snel opeens joh!

13 weken klinkt idd wel erg fijn Rainbow. Soms ook nog wel ongelooflijk dat ik nu echt 13 weken zwanger ben. Maar begin er steeds meer aan te wennen

Hihi ik heb idd de naam destijds op je hyves zien staan Rainbow, maar heb het niet verder verteld. Het is een erg leuke naam in ieder geval

Liske wat fijn dat je nu alleen nog maar voor je ontbijt misselijk bent. Met Tim was ik tot 4 maanden misselijk, dus we zullen zien.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Pregnancy tickers

Nou dames, vandaag weer voor het eerst voor 100% aan het werk. Ter afleiding even ikkeben tijdens mn kopje thee en donut… Jammer genoeg wel weer gespuugd net, maar als het daarbij blijft vandaag, vind ik het best. Helaas wel sinds gister flinke keelpijn, dus ik hoop dat ik geen griepje krijg, dan moet ik alsnog naar de bedrijfsarts…

liefs

Ohh spannend Liske… Ben erg benieuwd hoe het je gaat bevallen.
Hopen maar dat je zere keel niet doorzet!

Succes vandaag!

Liefs, Melanie

Wat fijn he dat je je kindje dan voelt!! Geniet ervan meid!

Oe Liske, je gaat me nu toch niet weer lekker maken met een DONUT he? Ik eet ze vrijwel nooit, maar ik vind ze zalig! Ik wil er even niet meer over praten, anders ren ik dadelijk meteen weer naar de AH voor zo’n vette hap! Wel lekker! Wel vervelend dat je toch nog moest overgeven vanochtend, hopelijk blijft het ‘nog maar’ bij 1x per dag en ik duim dat het nu echt snel over is! Succes met werken!

@Melanie: Tot nog toe gaat het goed, ben wat moe, maar geen kokneigingen Keelpijn is helaas nog niet minder, maar ik voel me niet echt grieperig, dus ik hoop ddat ook de keelpijn weer wegzakt.

@Linette, bedankt! Ik voel het nu steeds vaker en kan een glimlach niet onderdrukken…

@Rainbow: Ik ontbijt al weken met een donut omdat ik verder niks binnenhoud. Blijkbaar werkt het want voel me direct daarna beter. Daarom houd ik het nog maar even vol, maar ze beginnen me langzaamaan een beetje tegen te staan eerlijk gezegd! Ik zal het er verder niet meer over hebben

En tja, dat overgeven vanochtend… Het klinkt misschien wat stoer ofzo, maar ik ben er wel redelijk aan gewend en als daarna mn dag kan beginnen en ik me niet meer beroerd voel, neem ik het gewoon voor lief en ben ik al hartstikke tevreden in vergelijking met wat het was!
Dat neemt natuurlijk niet weg dat het fijn zou zijn als het echt over is!

liefs