Hoi iedereen,
Misschien ben ik hier helemaal verkeerd om het hierop te schrijven maar ik moet dit echt kwijt want ik ben er overstuur van.
Toen ik zwanger was zeiden al mijn collega’s: We komen echt zo snel mogelijk langs als je bent bevallen!
Nadat ik was bevallen ben ik opgebeld hoe het ging en alles en er werd gezegd we komen snel langs.
Nadat mijn dochter 6 weken was is alleen mijn teamleidster en 1 collega langsgeweest.
De rest zou nog contact opnemen.
Vandaag werd ik gebeld voor mijn rooster en dat ik a.s maandag weer moet beginnen.
Ik ben hierna vreselijk overstuur geraakt en zo boos! Waarom heeft niemand meer contact met mij gezocht?
In de tussentijd wel af en toe een collega die zei: Ik heb het zo druk maar we bellen snel.
Ik heb mijn vriend gebeld en die heeft gezegd: Hun zijn degene die zich rot moeten voelen en niet jij!
Natuurlijk heeft hij daar gelijk in maar ik denk dat iedere vrouw dit toch heeft?
Wat moet ik doen? Mijn collega’s waar ik een goede band mee heb/had(dacht ik!!) er mee confronteren of doen alsof mijn neus bloed?
Ik weet nu al dat als er een discussie komt, ik overstuur raak. Ik ben al van mijn eigen erg emotioneel en nu helemaal omdat ik al mijn dochter te oppas moet brengen.
Kan iemand me helpen? Dank je wel!