toen ik in februari 2003 zwanger was, had ik het erg moeilijk.Mijn oma lag op sterven, de oma waar alleen ik contact mee had, mijn ouders en broers niet dus kon ik er ook niet met hun over praten.Ik voelde heel sterk dat ik haar moest verzorgen alleen ik kon dat voor mijn gevoel.Dit betekende dat ik letterlijk dag en nacht bij haar was, ik sliep nauwelijks, ik at nauwelijks en zorgde niet echt goed voor mezelf.In mei overleed mijn oma en ik was gebroken lichamelijk en geestelijk, ik kreeg hevige bekkenklachten met als gevolg dat ik niets meer kon.Ik kon niet meer lopen en alleen nog maar huilen om mijn oma.Mijn manager van werk zei toen tegen mij “als je zo blijft huilen, zal je baby ook veel huilen dus ik zou maar ophouden als ik jou was”.Hier was ik erg boos om maar schonk er verder geen aandacht aan.In november ben ik bevallen en toen bleek inderdaad dat sam veel huilde en veel ziek was en nu kan ik de woorden van mijn manager niet uit mijn hoofd zetten, zou het dan mijn schuld zijn???!!!Verstandelijk weet ik beter maar gevoelsmatig voel ik me schuldig
karin