Wat een gedoe allemaal zeg. Ik voel me ff Pfffffff. Gisteravond is ons nichtje dan geboren. Jullie weten wel, dat meisje wat overleden is anderhalve week geleden. De bevalling is gisteren toch ingeleidt en gisteravond is ze geboren. Opa en oma konden het kindje al niet meer zien, het ontbinden trad razendsnel op, eenmaal uit de “veilige” moederschoot… Mijn schoonvader vertelde dit vanmiddag. En ik vond het nogal harteloos hoe er over gesproken werd. NOu ja, harteloos is overdreven, ze vonden het wel erg natuurlijk, maar toen hij zei:“Ze moeten het ook nog ECHTE aangeven ook!”, dacht ik wel, ja jemig he, het is een kind hoor! Kan ik dus slecht tegen. Daar dus weer aan denken, aan die arme familie. Het vriendinnetje van Veronica kwam spelen vanmiddag en helaas niet om een leuke reden. Haar moeder moest naar een rechtzitting, omdat haar ex man (pa van dochtertje dus) een bezoekregeling wilt hebben. Nu is dit een man die zo ernstig slecht is… Misbruik van kinderen, ontvoering, mishandeling van haarzelf en kinderen en ga zo maar door. Het lijkt erop dat het redelijk af loopt voor mijn vriendin (moeder van vriendinnetje is een vriendin van mij geworden), maar ik was toch wel ff bang, dat ie weer verhaal komt halen bij ze thuis. Net nog gebeld, maar er is nog niks gebeurd. Is een verhaal waar ik wel 3 sites over kan maken, dus ga ik ff verder met het volgende. Ik moet nog steeds met mijn broer en schoonzus praten over de vakantie regelingen. Mijn hoofd loopt om joh. Vrijdag hebben we een feest, van een oom van Marcel en ik heb daar zo erg GEEN zin in. Bah. Die man wordt 50 en het wordt in een kantine gehouden. Best leuk hoor, maar ik vind het bij voorbaat al niet leuk. Dat is echt een “als ik maar dronken ben, is het gezellie hier” feest. Toen schoonma voor de lol zei: zal ik cd van de Havenzangers maar meenemen? Werd al blij: jaaa als je flink wat op hebt, is dat leuk… En ik drink niet. Zie er echt tegenop. En over een maand vieren ze ook nog eens hun 25e jarige bruiloft. Zit ik weer met die familie opgescheept. Marcel heeft er wel veel zin in (tis echt zijn favo familie helaas). Nou dat alles saampjes, maakt dat ik me ff pfffffff voel.
Wees dus allemaal voorzichtig met oversteken jongens en meisjes, want SuperMooo heeft heel eventjes de puf niet, om jullie te redden hoor!
Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo