Ik vind het heerlijk dat hij weg is!

Ja echt dames, vandaag vroeg iemand me wanneer is je kerel weer terug. Ik zo half Oktober ooohhh das over 7 weken pas! Toen dacht ik; pas!!! je bedoelt al! Ik vind het veel te leuk zelf! Hebben jullie dat ook wel eens? Of ben ik nu gek aan het worden?

Haha ik moet er niet aan denken! Ik vind een hele dag al veel Al moet ik zeggen dat ik ook wel weer blij was dat Danny weer aan het werk ging na een paar weken ziektewet!
Waar is je man zo lang naar toe dan?

Groetjes Anouk

Hahaha! Shocking!

Ik heb nog nooit zo lang meegemaakt dat mn man er niet is, maar hij sport 2x per week en is dan heel de avond weg, en dat vind ik eigenlijk wel heerlijk, even het rijk voor me alleen. Maar eerlijk gezegd ben ik wel altijd weer blij als ie thuiskomt.

Tis ook maar net wat je gewend bent denk ik, wij zien elkaar best veel en doen veel samen, dan is het wel heel erg wennen om zonder elkaar te zijn.

Maareh… geniet er nog ‘even’ van, en ik hoop dat je het ook heerlijk vind als hij zo weer terug is!

Liefs

Lilypie In verwachting Ticker

ik vind het nu al heel zwaar dat mijn man is begonnen met een baan buitenshuis.
we zijn 10 jaar lang 24 u pd dag geweest en dit valt me heel zwaar ik bel hem dan ook 3 keer per dag en als het rustig is komt hij even online

before you judge me, try hard to love me

Tja mij ma zei; volgends mij heb je je er gewoon op ingesteld en is het daarom zo makkelijk! Even zien hoe het gaat als hij er weer is! hihihih

Nou je ben niet gek hoor … Ik kan het me wel voorstellen in jou situatie. Gewoon zelf je eigen leventje leiden … ook net wat je zegt omdat je niet anders weet. Maar wij (die wel man thuis hebben) kunnen niet zonder die helpende hand van manlief. En … moet eerlijk zeggen dat ik nu ik er 2 heb het heerlijk vind om de kids soms even aan papa over te laten

Maar nogmaals ik snap het wel hoor … je hoeft niet met iemand anders rekening te houden nu. Jij en je dochter … gezellig geniet nog even 7 weken!! Maar laat papa het niet horen

Nou ja en nee, ik had het met mijn ex wel, maar met Mervin niet. Maar ik kan het me wel voorstellen jij bent echt ingesteld op alleen zijn met J nu en das anders denk ik dan een dagje en gezien de lengte van zijn wegzijn leef je dan echt even je eigen leven.

Weet niet hoe het is als hij thuis is, maar misschien kun je af en toe gewoon je eigen dingen doen als hij er weer is.

Groetjes,

Michèle

Ook ik kan het me heel goed voorstellen.
Er is niets beters en fijners voor je zelfvertrouwen dan het alleen zien te rooien. En als het dan nog lukt ook, ga je misschien twijfelen.

Wie weet is het wel allemaal over als hij terug is en ben je dan heel blij.

Ach ja, denk idd ook dat het even afwachten is.

Geniet ze nog deze 7 weken. Van je dochter én je tuin!!

Lilypie First Birthday tickers

Ik kan me daar juist niet zo veel bij voorstellen. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het tof dat jij het als fijn ervaart en ervan geniet! Ik ben soms een dag of 5 alleen als mijn vriend naar The States moet en dat vind ik best lang. Ik vind het dan ook best zwaar om alleen voor Eva te moeten zorgen. Ben blij als hij er weer is! Hij doet ook veel met Eef en dat vind ik wel fijn. Ik zou hem ook missen! Maar het is net wat je moeder zegt, het is anders misschien als je je er op instelt. Vrouwen met mannen die op missie gaan, zijn dat ook gewend. Maar ik ben blij met mijn ingenieurtje dat doodgewoon in Eindhoven werkt en lekker thuis is! Veel plezier met Jada meid, lekker meiden onder elkaar!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie Third Birthday tickers