Ik vind dat dus echt
als ik foto’s zie van jullie kindjes (rond rico’s leeftijd) denk ik; jeetje rico heeft nog een beetje een babyface vergeleken bij jullie kids! ik vind rico nog niet echt op een peuter lijken… is dit heel fout van me?
Ik vind dat Rico zo jong lijkt?
Lekker van genieten, morgan is echt al helemaal peuter en groot. Ze is heel lief en zo maar het baby is er echt af al een tijdje. Overigens wordt ze door haar lengte ook nog al eens ouder geschat dus leuk is dat ook niet.
Groetjes,
Michèle
ja maar dat is juist het rare, als mensen vragen hoe oud is hij? en ik zeg: bijna 2, zeggen ze; huh? ik had hem zeker 2.5 geschat.
ja uhuh…
zn lichaamsbouw en lengte misschien wel jamaar zn gezichtje totaal niet hoor!
Héééél herkenbaar! Eva heeft ook nog dat baby-achtige en ik denk dat ze dat nog wel een tijdje houdt. Ze is natuurlijk ook nog klein en dan loopt er zo’n klein blond frutje in een trenchcoat naast me…dat ziet er wel heel schattig uit! Laatst regende het en had ze haar capuchon op. Toen leek het net een kaboutertje. Ik vind het juist ook wel weer iets liefs hebben hoor! Ze worden al zo snel groot!
Eva doet alsof ze groot is, ze doet heel bijdehand, maar ze ziet er echt nog klein uit en je ziet haar zo over het hoofd. Ze werd laatst 1,5 geschat! Ze heeft ook van die bolle babywangetjes nog, heeeeerlijk…Die smeren we 's avonds in met creme en dan wil ze dat bij mij ook doen. Want make-up enzo vindt ze erg gaaf. In die zin is ze echt grote meisjes-achtig. Maar dat babykopje mag ze nog wel even houden wat mij betreft!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Ik vind hem niet echt een babyface hebben hoor.
Tja Mika is net 3 jaar en word vaak al 5 geschat maar hem vinden ze ook een babyface hebben.
Vaak vragen ze ook hoe het komt dat hij zo jong lijkt in zijn gezicht want hij is toch al 5?
Nou nee mevrouw hij is net 3 jaartjes oud,tja dan is het niet gek ook dat hij er niet als een 5 jarige kwa gezicht uitziet.
Als je hem ziet met zijn 1m12,5 en 26 kilo zou je ook echt niet zeggen dat hij 3 is.
Op een gegeven moment is het baby gezichtje er toch echt van af.
Mika’s nieuwe foto’s staan er nu ook op,vind hem zelf ook af en toe een baby face hebben nog hihi.
Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007
Ik vind hem ook niet echt een babyface hebben hoor Inge, en al is het wel zo lekker boeiend Hij is nog geen 2!! (wel bijna
)
Liefs Michelle
haha nou fijn, voor mij is het geen compliment hoor want mij schatten ze nog steeds geen 24, laatst ging ik sigaretten kopen op het station, vroegen ze mijn legitimatie. WHAAAAAAAAT?!?!?!?! ik kreeg het echt!
haar collega zei: nee ik schat haar wel ouder dan 16 maar ook weer geen 24… ja fijn
ik vond het een belediging ipv een compliment. maar goed dan heeft rico zn baby face van mij vermoed ikniet tof dus.
maar dat is het rare, ik vind ZELF dat rico zo jong lijkt vergeleken bij andere kindjes
maar andere mensen zegen weer: is hij nog geen 2?! hij lijkt wel 2.5
ja dat vind ik dan weer het andere uiterste…
ik vind het tegenovergestelde maar hee…wie ben ik
Heel bekend, niet perse van Nora, maar wel van mij.
Die stage vraag had ik ook heel vaak toen ik net kwam werken waar ik nu werk (wel 4 jaar geleden, maar toch). Toen ik zwanger was van Nora reageerde mensen die ik niet kende wel van: Ach meid! Was het de bedoeling? Ik was toen 25. Niet zo’n rare leeftijd toch?
En nu laatst vertelde ik een vrij nieuwe collega dat ik zwanger was en haalde ik ter vergelijking mn vorige zwangerschap erbij en je zag haar echt kijken… Uuhh… mag ik vragen hoe oud je bent? Dus ik: 28. Ohh… ik dacht je in elk geval jonger was dan ik, zei ze. Zij is 24. Heb het heel mn leven al, maar ik moet zeggen dat het me steeds minder boeit. Dat ik nog steeds sjans heb van nieuwe studenten van 17, heeft ook wel weer iets! Hoe zichtbaarder mn buik wordt, hoe minder de sjans trouwens! Lekker rustig!
Nora vind ik haar leeftijd wel lijken. Doordat haar haar niet echt hard groeit lijkt ze soms wat jonger, maar qua gedrag lijkt ze juist weer ouder.
Liefs!