Ik vind dat Rainbow

Ha ha ha ach Sandra kun je meteen zien hoe jij het straks gaat krijgen als je je een dag niet meld of in onze ogen te laat

Groetjes,

Michèle

Oh wat is het spannend he meiden!
Zit nu een broodje te eten met Dani, maar kon toch niet wachten tot hij op bed ligt…
Hoop snel op goed nieuws!

Lilypie Pregnancy tickers

Wachten duurt lang!!!

Liefs, Melanie

He mel zullen we dan afspreken dat jij het in een zucht en een scheet doet om ons niet te lang in spanning te houden

Groetjes,

Michèle

quote:
Ha ha ha ach Sandra kun je meteen zien hoe jij het straks gaat krijgen als je je een dag niet meld of in onze ogen te laat

Groetjes,

Michèle

Haha idd.

Tim was 3 dagen te vroeg, dus ik zal proberen jullie niet te lang in spanning te laten

Groetjes,
Sandra

Lilypie Third Birthday tickers

Hahahahahahah Is goed Michèle… Noah was er in 4.5 uur… dus wie weet idd in een zucht en een scheet hahahahah!!

Dan twitter ik wel… Ik heb weeën… uurtje later : JA hoor Noah heeft een broertje gekregen!!

Liefs, Melanie

hmm sandra, maar als je echt ontiegelijke pijn hebt denk ik ook niet dat je op het forum zit hahaha.
ik ben net even lekker in bad geweest en hopende dat als ik eruit kwam ik iets meer zou horen. maar neee hoor!
zou rainbow iemand van jullie op de hoogte houden via sms oid???

Nee Inge, dat is idd zo.

Ach laten we hopen dat ze inmiddels bevallen is. Ze zou haar vriend hier zo snel mogelijk iets laten posten. Laten we dus hopen dat ze thuis bevalt, anders moeten we nog langer wachten

Groetjes,
Sandra

Lilypie Third Birthday tickers

ohh dan heb ik dat gemist, dat haar vriend zou posten…
rainbow meld u aub!!!

Zul je net zien dat ie het allemaal niet snapt en dat we daarom nog niks weten. Dat zou echt wat voor Mervin zijn

Groetjes,

Michèle

Ik weet het… zal ik het jullie vertellen…

JAAAAAAAAAAAAAAA!!! Vertel…

Gr Patries

ze is aan het bevallen

Grapjurk, dacht dat je echt wat wist.

Gr Patries

Dat is ook echt … gnagnagna … Tja we wachten nog maar even vol spanning … maar ik denk toch dat het nog september is voor onze lief neefje

OP HAAR HYVES STAAT Dat ze bevallen is van een Zoon!

Liefs, Melanie

Echt…Wauw dan is het toch echt gebeurt nu!!!
Ik heb haar niet op Hyves staan, dus kan niet checken helaas. Maar weet je ook al een naam etc???
Oh wat gaaf dat de kleine man geboren is!!

Ik weet idd ook de naam… Maar weet eerlijk gezegt niet of ik het hier moet zeggen?? Misschien wil ze dat liever zelf doen, of dat haar vriend dat wil doen…

Iemand een idee of ik het kan zeggen hier?

Liefs, Melanie

Dat is ook zo meid. Nee hou maar voor je hoor. Ben al lang blij dat de kleine man er is. Ik wacht gewoon “rustig” Rainbow haar berichtje af.
Oh ben zo blij voor ze…dat heeft ze gelukkig weer achter de rug, haha
Nu wij met z’n allen nog, haha

nieuw topic aan maken of wachten tot ze dat zelf doet (of haar partner)???

iig SUPER GEFELICITEERD meissie

before you judge me, try hard to love me