Ik vermist

heb in geschakelt

me stem is al bijna een week weg en wil hem terugggggggggggggggggggggggggg

ooohhhh men o men,wat word je daar moe van zeg heel de dag hees praten en savonds komt er haast niks meer uit pffffff

hans begon ook al verlden week,en dylan het weekend…kaitlyn heeft het nu gehad hoest nog wel maar het ergste is geweest

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Ohhh sorry ik moest wel even lachen! whahwha

Maar leuk is het niet, hoop dat vermist hem snel weer vind

kussjes Tries

Oh nou hopelijk vinden ze hem snel weer

beterschap!

Groetjes Nathalie & Co

Gevonden!

Kwam hier toch vorige week een klein stemmetje aanlopen - beetje moe, en verdwaasd natuurlijk ivm de lange reis. Vertelde me dat hij een beetje bij moest komen en van vrienden had gehoord dat Zwitserland van die heerlijk kuuroordjes had…Nou, gossie, wat doe je dan. Je kunt hem natuurlijk ook niet meteen de deur wijzen hè?!

Goed, hij is lekker een paar daagjes in heet water gaan badderen, heeft zich een ongeluk gesmikkeld aan de lekker kaasfondue etc. Zie ik ineens jouw berichtje staan en werd het me meteen duidelijk.

Wees gerust Bianca, hij is op weg naar het vliegveld en binnen een paar daagjes hoopt’ie weer bij je thuis te zijn!!! Hihihih!!!

Beterschap en groetjes van Yvonne,
‘Mummy’ van Izzy en Ethan

Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 3rd Birthday Ticker" border=0>

Hahahaha maar goed dat je op ikkeben moet schrijven dan. Hoop dat ie gauw weer thuis gaat komen.

hihihihihihlol .nou bianca hoop dat hij of zij gauw weer bij je terug komt want dit is niks beterscap

groetjes marielle mama van tanja

tanja is nu

Lilypie 5th Birthday Ticker

Hihi…nou ik hoop dat je stem geen vertraging heeft opgelopen!!!

Beterschap.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

hahhahaa yvonne had het ff eerder gezegt pfffffff

maar hij komt langzaam binen hier,hij is moe van de reis merk ik maar het begin is er

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn