Ik verliefd op een ander ben geworden

namelijk op Bryan Adams!!!
Ik ben gisteravond naar mijn allereerste concert geweest, van Bryan Adams dus en ik heb werkelijk genoten! Wat een muzikant is die man. Ik hield al van zijn muziek, vond hemzelf niet zo’n erge kanjer met zijn acnelidtekens en fietsenstalling-gebit, maar ik ben helemaal om hoor, ik vind het nu een stuk ! Hij is zo erg sexy op het podium en bleek ook heel erg aardig en bescheiden. Ik ben 32 jaar en vond mezelf eigenlijk te oud om fan van iemand te zijn, maar ik ga straks even naar www.bryanadamsfanclub.nl om lid te worden.

Jammer dat ik de zijn opkomst en de eerste 3 nummers heb gemist omdat ik bij de EHBO zat omdat ik dreigde flauw te vallen !

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Hahaha, ik denk wat krijgen we nou, toch geen echtscheiding!
Schrok wel een beetje hoor!
Maare, jammer dat je het eerste deel hebt gemist. Bijna flauw vallen! Je hebt het wel echt te pakken hé

Groetjes Mim

Dat flauw vallen kwam meer van de warmte, vet eten (patat en broodje groentekroket) en weinig drinken (want we wilden niet dat we ons plaatsje op een paar meter van het podium zouden kwijtraken omdat we naar de wc zouden moeten gaan).

Mijn 2 vriendinnen met wie ik heen was, zijn ook helemaal hoteldebotel, dus we waren op de terugweg lekker aan het zwijmelen in de auto…

Hihi, Mim haalt de woorden uit mijn mond.

Maar ik ben het helemaal met je eens Carola, Bryan Adams zingt echt SUPER!!!
Heb 12 jaar geleden ofzo mijn eerste cd van hem gekocht (was een jaar of 17 toen) en heb hem regelmatig keihard gezet!
Ik geef eerlijk toe dat ik zijn nieuwe nummers niet zo goed ken, maar laatst was hij bij het programma “Pulse” en daar zong hij een nieuw nummer dat wel errug lekker klonk!

Viel je bijna flauw door de warmte en alle mensen enzo, of was het de spanning voor de man waar je nu hoteldebotel verliefd op bent?

Groetjes, mamma van Stephan

Hihi die Carola, ik dacht ook al ‘verliefd op een ander’, jeetje dat is nogal wat.
Zelf heb ik niet zoveel met Bryan, maar het is inderdaad leuk om fan van iemand te zijn en dan lekker bij zijn muziek weg te dromen.

Droom lekker verder zou ik zeggen.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

hahahaha hhihihih carola liet ons lekker schrikken nou je heb ons mooie te pakken hoor ja ik vindt zijn muziek ook goed hoor

knuffels en veel liefs marielle mama van tanja 10-10-01

Gewijzigd door - zaan5 op 23 Sep 2004 17:57:01

Oja, Armanda, Heaven is een heel mooi liedje voor op een bruiloft, op de trouwkaart, en misschien ook wel op een geboortekaartje:

and baby you’re all that i want
when jou’re ly’ing here in my arms

hoewel ik dat nu niet meer zou doen, want ik heb al twee kinderen en dan is het een beetje gek om op de kaart van je derde te zetten dat die alles is wat je wilt.

Nou ik schrok ook, hahaha wel leuk he Gelukkig bleek het alleen maar om een nieuwe man in je leven te gaan. Hahaha ook een geruststelling. Ik ken meestal alleen maar liedjes, maar weet nooit hoe die mensen allemaal heten. Gelukkig staan er hier al een aantal tiltels en weet ik ongeveer om wie het gaat, maar ja hoe ziet dat stuk eruit ?

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

dat schreef ze al, en als je dat zo hoort… hmmmm

maar leuk om zo enthousiast van een concert te komen. fantastisch is dat.

ik had dat met Metallica, altijd al heen gewild, altijd was het al uitverkocht.
Maar ineens jawel: kaarten: maar dan zou ik 7 mnd zwanger zijn. dus ik heb wel getwijfeld. maar ik zit in zulke gevallen in een rolstoel, dus mijn buik was goed beschermd, en ben dus gegaan. fantastisch ook, helemaal waar ik voor ging.
mijn buik bleef rustig, alleen bij een nummer: enter sandman was ze onrustig, maar daarna sliep ze weer fijn verder. in dat nummer zit veel bas, en je voelde het over de vloer.
dus heel erg blij dat ik gegaan ben, zo’n twee maanden geleden nog een keer geweest, kreeg een kaartje omdat iemand niet kon, met mijn broer samen in de arena. weer fantastisch! dus als ze weer komen lig ik in de wachtrij

gioia heeft er toch een tik aan overgehouden: die zit heel de tijd aan de stereo, en zet dan een cd van metallica aan is ook niet moeilijk, in de 25 cd wisselaar zitten er 12 van metallica

groet
Mo

The surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe
is that it has never tried to contact us.