Hoi allemaal,
Nu ben ik toch wel een beetje bekend onder jullie he, vooral als mama van grote babies. Ik ben al vanaf de geboorte ongeveer, druk bezig met info verzamelen over dit onderwerp (zo´n 10 % is namelijk te groot!! En das heel veel) en ik heb dan ook heel wat verzameld intussen. Ik reageer op iedereen met vragen of die zelf een oproepje voor moeders met grote babies plaatsen. Zelf schrijf ik wat af naar de bladen, internetsites en noem maar op. Via Libelle heb ik ook heel wat reactie´s ontvangen. En vandaag dus de ergste… Hetzelfde verhaal als bij mij (al was dochter “slechts” 10 pond), maar dit lieve meisje is dus wel overleden. Echt de tranen sprongen in mijn ogen hoor, dit had dus mijn zoon kunnen zijn en dat dus allemaal door fouten van “deskundigen”. Ik wil dat er meer naar gekeken wordt door de artsen enzo, dus verzamel ik alles en hoop met de tijd een goede informatieve site te kunnen maken (heb ik wel hulp bij nodig, leek als ik ben, maar daar zijn jullie toch voor??? ). Mochten jullie nog wat tips enzo hebben, graaaaaaaaaaaaaaaaag (dus ook over grote babies en hun gevaren he!).
Nou dat was het ff
Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo