Ik vanochtend de schrik van mijn leven kreeg?

Na een brakke nacht met harde buiken en weinig slaap toch vanochtend maar op gestaan om me naar het werk te slepen. Beneden aangekomen had de kat een ‘kadootje’ neergelegd, dus ik meteen over m’n nek en toch maar opruimen.

Ondertussen harde buiken, dus toch maar besloten niet te gaan werken, ons meisje gaf aan dat het niet zo lekker ging…
Dus mijn man om 6.15 uur uitgezwaaid richting werk en nog even op de bank gaan zitten om mijn buik tot rust te laten komen.

Word er om 6.36 uur gebeld… Mijn man, dat hij een ongeluk heeft gehad!!!
Hij belde even gauw om te zeggen dat hij niets had, maar dat de auto niet meer ‘even uitgedeukt’ kan worden…
Blijkt hij bijna frontaal te zijn aangereden door een vrachtwagen, die was van zijn baan gegleden door de gladheid!
Maar dat wou hij maar niet vertellen omdat ik al harde buiken had, hij was bang dat ons meisje er dan helemaal uit zou vallen…
Ja ja, ook humor verdwijnt niet bij een ongeluk!

Maar goed, nu dus alle rompslomp met de verzekeringen regelen en een nieuwe auto shoppen… Alweer!

Jeetje wat een schrik zeg. Gelukkig heeft je man niks zeg.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Het get, wat een rotochtend joh!
Gelukkig is het alleen schade aan de auto, want jeetje, frontaal op een vrachtwagen dat kan veeel erger aflopen. Je man zal wel een engeltje op zijn schouder hebben! Maar inderdaad balen dat je nu heel die rompslomp weer hebt.

Nou, houd je maar rustig met al die harde buiken, dat is echt een teken om even gas terug te nemen!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

He gat meid, hoe bedoel je hard in je keel en wat een mazzelp*k is die man van jou zeg. Met jou weer alles oke met de buiken of nog hard en onrustig??

Groetjes,

Michèle

Jeetje zeg, nou echt wel “geluk” gehad!!! Zeker een engeltje mee gehad!

Jeetje logisch dat je je rotgeschrokken bent. Ik ben erg blij voor jullie dat je man er niks aan over hebt gehouden. Een nieuwe auto is ook balen, maar beter de auto in de kreuk dan je man.

Groetjes,
Sandra

Wat schrikken zeg! Gelukkig is je man oké. Hoe is het met je buik? Rustig aan doen hè, goed dat je niet bent gaan werken.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Jeetje! Das pas schrikken!

Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009

Aj, wat een schrik zeg! Fijn dat je man niks heeft. Tuurlijk een hoop gedoe nu met die auto die vervangen moet worden maar belangrijkste is dat je man niks heeft.

Groetekes, Sje

Meid, wat een schrik! Het had heel anders af kunnen lopen met je mannetje! Gelukkig heeft hij een goede engelbewaarder! Pffff. Is de rust nu een beetje terug?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Jee, wat een schrik voor jou en je man!

Wat heeft hij er zelf aan overgehouden? Zo’n klap komt hard aan, ook voor je nek enzo… geen spierpijn?

Hij had echt wel een beschermengeltje bij zich!

Groetjes van Sascha en Senne