..ik vanochtend ben gevallen

…toen ik Lisa naar de oppas bracht, ze hebben daar naar de tuin toe een vreselijk trapje. Daar ging ik met Lisa in mijn armen, zij heeft gelukkig niets. Ik ging door mijn voet en kwam met mijn linker bil op het puntje van een stoeptegel!!! Dus daar zit ik nu met een manke voet en een blauwe bil. Ik hoop dat het volgende week over is want we gaan zondag op vakantie.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02

ojee hoe ongelukkig kun je vallen he? wat vervelend voor je joh! en ja typisch he je houd je kind zo vast dat die niks mankeren… gelukkig maar. ik hoop inderdaad dat het over is voordat jullie op vakantie gaan… sterkte ermee hoor

** MAUREEN MAUREEN **

Hoi Armanda,
ik ben wel gewoon gaan werken, ik had de hele dag patiënten en die kan ik niet op het laatste moment afbellen.
Ik ga naar Gran Canaria, samen met man, kind, schoonouders, zwager en zijn vriendin. Ik heb er zo’n zin in.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02

Hoop dat het beter is als je op vakantie gaat.
En anders maar lekker luieren op Gran Canaria

Beterschap!

Groetjes Mim

Hoi Jolanda,

Wat vervelend joh!
Maar wat heerlijk dat jullie naar Gran Canaria gaan zeg! Lekker naar de zon!
En met zo’n groepje is hartstikke leuk! (vind ik dan tenminste).
Nou, snel beterschap gewenst!

Groetjes, mamma van Stephan

jee jolanda wat verveelend gelukkig had lisa niks ja je kan lelijk te recht komen hoor nou sterkte er mee

gr marielle trotse mama van tanja

ps ja dat ik me laats verstapt had met die sneeuw heb ook nog steeds pijn in me bil maar ja het gaat wel over

Gewijzigd door - zaan5 op 16 Mar 2004 21:45:05

Gewijzigd door - zaan5 op 16 Mar 2004 21:45:38