… onze ringen heb opgehaald… dus die zijn nu ook klaar en liggen veilig in de kast. En morgen gaan we even voor morgan naar de stad. We mogen van mijn moeder een sieraadje voor haar uitkiezen dat zij dan op de bruiloft krijgt.
Groetjes,
Michèle
… onze ringen heb opgehaald… dus die zijn nu ook klaar en liggen veilig in de kast. En morgen gaan we even voor morgan naar de stad. We mogen van mijn moeder een sieraadje voor haar uitkiezen dat zij dan op de bruiloft krijgt.
Groetjes,
Michèle
Gaaf zeg! En wat lief van je moeder, dat Morgan ook iets mag uitkiezen. Hebben jullie al iets in gedachten?
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
Aaah wat goed! en mooi zeker
wat tof van je moeder dat morgan iets krijgt voor de bruiloft. weet je al wat voor soort sieraad het gaat worden?
Ik heb heel erg na lopen denken, mijn moeder wilde alleen dat het iets is dat ze nu en later dragen kon. Dus na veel denken en overleg met Mervin gaan we kijken naar een mooi medaillon waar aan de ene kant een fototje van mij en Mervin in kan en aan de andere kant een van haar. En dan kijken of we het laten graveren nog of niet.
Groetjes,
Michèle
Weet natuurlijk niet wat het mag kosten, maar je kunt tegenwoordig ook een foto laten graveren op een hanger. Is ook heel mooi!
@ Suszje het budget is best leuk, maar dat vind ik zelf niet zo mooi en dan moet ik er een nemen waar we alle drie op staan.
Groetjes,
Michèle
en nu goed opbergen die ringen, nie verliezen en nie vergeten mee te nemen he !
ow een medalion is leuk hoor… ik zat zelf ook aan te denken, ik had vroeger een bedelarmbandje, en dan als dr wat was, weet ik het balletdiploma … blabla , dan kreeg ik een nw bedeltje!
Pippy is geboren 17.07.2009
@ Sugars is ook een leuk idee, gooi het even in de groep, pappa ziet het niet zitten gezien morgan der baldadigheid, dan heeft hij liever dat ze een ketting om heeft. Dan koopt hij liever later een bedelarmband voor haar. Overigens heb ik de bedel van mijn moeder, die zij als kind gekregen heeft, ik kreeg hem met morgan der geboorte en misschien dat ik daar wel op door ga dan dan krijgt ze die later weer.
Groetjes,
Michèle
wat een leuk idee michele… en zeker als het budget leuk is kun je er wat moois van maken.
weet je of het goud brons of zilver wordt?
We hebben een zilveren medailon gekocht met een zilveren ketting. Nog Mer als ik houden van goud, en zeker niet voor zo’n ukkie. Morgan had niet echt door dat het voor haar was dus geen tranenleed vanmiddag en mamma heeft een leuke bedel gevonden voor aan der bedelarmband voor het trouwgedenken zeg maar. Alleen die komt na de bruiloft
Groetjes,
Michèle
Michèle, n.a.v. het idee van de bedelarmband: voor kinderen bestaan ook van die armbandjes waar je kralen aan kunt sparen. Tedora heeft bijv. de bellini-collectie voor kinderen. Zie Google. Zo kan ze ook bij speciale gelegenheden kralen sparen.
Als het iets moet zijn waar ze later ook nog wat aan heeft is zo’n kralen-armband mogelijk vlotter dan een bedelarmbandje. Per persoon verschillend natuurlijk, maar ik draag mijn bedelarmbanden uit het verleden nooit meer.
Groetekes, Sje
@sje we zijn al voor het medaillon gegaan. Mijn moeder had hetzelfde in der hoofd gehad dus het is een goede keuze geweest. We willen de fotograaf vragen om twee foto’s zo te verkleinen dat ze er in kunnen.
Enne ik heb de bedel van mijn moeder en ik ga die maar eens met herinneringen vol hangen verder en dan gaat hij zo ie zo naar morgan later. Maar misschien dat zij er later ook nog een krijgt.
Groetjes,
Michèle