Ik vanmorgen

een potje nagellak op de grond heb laten vallen (donkerpaars!!!) En ik had al zo’n haast… Moest mijn zoontje even naar mijn zus brengen en daarna naar de ha, mijn zoontje wou (nog steeds) niet eten, de kat zat te miauwen, mijn vader stond op de stoep en de telefoon ging. En toen ging dat potje dus de grond op. oh oh oh wat een troep zeg. Het is er wel af en gelukkig hebben we een hele donkere tegelvloer, maar wat een begin van de dag.

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers

ow verschrikkelijk, ik heb ook al een keer een potje over een witte tafel heen gegooid… gelukkig werkt die nagellakremover prima, en beet het niet uit, maar het zijn leuke dingen om te laten vallen vooral als je haast hebt, een potje honing is ook een aanrader…
of je kind die in een pan met afgekoelt fituurvet gaat staan , ook super !!!

Pippy is geboren 17.07.2009

Wat balen joh.

Dat soort dingen gebeuren helaas altijd weer als je haast hebt.
Hoop dat je alles eruit kunt krijgen en je vloer niet beschadigd is.

Groetjes,
Sandra

@Sandra: dank je, het is er gelukkig uit en de vloer niet beschadigd (oef, die ligt er nog maar een jaar!)
@Sugars: dat gebeurt inderdaad altijd als je haast hebt, maar een pot honing, tjee ja das ook een troep, maar je kind in een pan afgekoeld frituurvet??? Hahahahaha, dan ruikt ze een hele tijd “frietfris” of niet? bah bah

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers

Oh honing heb ik ook een keer gehad, planke viel uit de kast met 3 potten erop en ik was toen net zwanger mervin opruimen en ik stond alleen maar te janken ernaast.

Groetjes,

Michèle

Balen! Fijn dat het eraf is. Hier zit boven nog steeds een fuchsiaroze vlek nagellak in de vloerbedekking op onze slaapkamer; gelukkig over een paar weken nieuwe vloerbedekking

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers