Ik vanmorgen

voor mijn gevoel een waar slachtveld in Bo zijnbed had?Bo was al vanaf 6:00 aandeklets in bed, iets wat ik al heel lang niet meer heb meegemaakt, want normaal slaapt hij tot 730 /800. Rond 630 begon hij om papa en mama te roepen, dus ik er heen. Tref ik een Bo aan met allemaal uitgesmeerd bloed over zijn gezicht, dus schrok me helemaal lam!!!
Bleek hij dus een bloed neus te hebben!!! Dit heeft hij nog nooit gehad, maar na effe gegoogled te hebben, bleek dat dit vaker voorkwam bij peuters, door bijvoorbeeld neus te peuteren. Tja, dat doet Bo af en toe wel eens, dus ik gok dat dit de oorzaak is, en meteen dus ook de reden van het vroege wakker worden!
Ik heb dus zijn gezicht en alles schoongemaakt, en het bloeden was overigens ook al over, dus 1 neusgat ziet er gehavend uit, en kijk je nogal “zwart” in. Gaat vanzelf wel weg, en meneer is ook heel vrolijk, dus hij heeft nergens last van gelukkig. Maar echt waar, wat schrik je een ongeluk als je je kind zo aantreft!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Nou, dan kan ik me indenken. Gelukkig gaat het verder goed met 'm. En nu maar leren om niet meer neus te peuteren

Groetjes,
M

Nou ik kan me het zeker wel voorstellen, je weet nooit direct waar het bloed vandaan is gekomen…
Gelukkig was het maar een bloedneus, die hebben kinderen inderdaad heel vaak. Ik heb zelf als kind behoorlijk vaak een bloedneus gehad, maar ik was ook een echte neuspeuteraar (bah zeg! )

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Ik heb het zelf een keer gehad bij mezelf. Zware verkoudheid die geklapt was en inderdaad alles zat onder dan schrik je al laat staan bij je kind. Hopelijk krijg je alles nog schoon.

Groetjes,

Michèle

OP dit moment zijn wij een weekendje weg, vandaar dat ik er bijna niet ben op ikkeben, maar ik wou toch even melden dat bo vanmorgen dus weer een bloedneus had om 6:00, hele bed weer er onder!! Ik heb geen flauw idee hoe dit kan, door peuteren , of door misschien die buisjes zetten?? Als hij dit morgen nog heeft, dan ga ik maandag middag wanneer we terug zijn, even de dokter bellen, want vind het heel apart!!

liefs woezel

Dat zou ik dan zeker even navragen, dat is toch weer schrikken lijkt me.

Groetjes,
M

Ja vooral omdat het gelijk zoveel lijkt. En het gekke is, dat hij overdag er dus geen last van heeft!! Ik snap er dus niks van, en vind het gewoon heel raar. HEt schijnt vaak voor te komen, maar bo heeft dit dus nog nooit eerder gehad, dus ik vind het redelijk tupisch dat hij dit nu wel opeens heeft. Afwachten dus of hij het morgen weer heeft!

liefs woezel

och gerum! wat moet je geschrokken zijn lieverd! ik snap je helemaal en ik zie het ook al voor me. Rico heeft nog nooit een bloedneus gehadc maar na zijn neusamandel operatie toen zat hij ook onder het bloed terwijl dat volgens de artsen niet de bedoeling was dat ik dat zag.
kwam omdat rico bleef wrijven en woelen waardoor het wondje bleef stromen.
heel akelig om te zien als je kind zijn gezichtje onder het bloed zit.
ik wist nog waar het vandaan kwam maar jij komt binnen en denkt: what the…?!

En hoe was het vanochtend? Ik hoop goed! En anders morgen inderdaad even ha bellen!

Vanmorgen is het gelukkig goed gegaan!!! Hij was wel weer om 6.00/615 wakker, maar hij heeft geen bloed gehad!! Gelukkig!! Hopelijk blijft het hierbij, en hoef ik er niet mee naar de dokter, want het is echt een naar gezicht!

liefs woezel

Je schrikt je inderdaad lam ja!

Een paar weken geleden ging mijn man Luka 's middags uit bed halen, en we wisten zeker dat we hem er ‘heel’ hadden ingelegd…
Maar komt mijn man beneden met Luka, zit zijn halve gezicht links onder het bloed!
Bleek meneer zich van oor tot mond, helemaal, opgekrabt te hebben! Hij zag er niet uit zeg!
Gelijk maar nagels geknipt ook!..

Gelukkig bleef hij er verder vanaf en was het binnen een week weer genezen, maar joh! Het was alsof hij mishandeld was…
En dan vragen mensen nog of hij zich gekrabt heeft…

Ik heb toch maar even de KNO gebeld, want nu zat er in zijn oor veel opgedroogd bloed. HEb uit voorzorg dus toch maar gebeld, en kan idd in connectie met elkaar staan, waarschijnlijk doordat er weer een ontsteking zit…
Ik moet hem nu dus heel goed in de gaten houden, en wordt het helder rood bloed, of koorts, dan gelijk bellen en langs komen. Heb hem net getempt, 37,8 Wel iets verhoogd, maar nog geen koorts. Gaat weer goed dus

liefs woezel

He bah wat vervelend zeg… Hopelijk valt het mee en blijft het hierbij! Sterkte en beterschap voor Bo!

Nou ja zeg, wat een zorg weer. Sterkte!

Groetjes,
M

Aan zijn gedrag merk je niks trouwens, hij is super vrolijk, maar goed, dat zegt dus niks bij hem! De hoop is dus dat dit gewoon nog kwam door die bloed neus (bloed wat via de buis van eustachias naar het middenoor is gekomen, en via het buisje de weg naar buiten heeft gevonden, zelfde principe als bij een fikse verkoudheid, dan gaat het snot ook op die manier naar het oor) , en dat het nu klaar is. Afwachten dus…
Positief blijven, maar vind het wel sneu hoor voor hem, hij blijft bezig met zijn oortjes!

liefs woezel

Ja dat zou natuurlijk ook nog kunnen, dan heeft het verder niks met zn oortjes te maken. Ik hoop het maar voor jullie!

He bah, wat vervelend weer!
Heel veel sterkte en beterschap!