uit het kastje heb laten vallen. En dan niet uit een laag kastje, maar een kastje van een paar meter hoog. Het is het hoogste kastje wat we hebben in de keuken en daar moest ik iets uit hebben. Ik dus een stoel gepakt en op het moment dat ik eruit haal wat ik nodig heb stoot ik tegen de fles azijn aan. AAAHHH ik dacht dat ik gek werd. Heel de vloer in de keuken onder de azijn en ook nog eens tigduizend stukjes glas. Tja ga dan maar eens het glas uit de azijn vissen. En er dan ook nog eens voor zorgen dat Tim de keuken niet in komt. Op het moment dat de fles op de vloer terecht kwam riep Tim heel bijdehand domme mamma. En vervolgens mama moet schoonmaken.
Ik dus met mijn dikke buik over de vloer om alles schoon te maken. Ik was helemaal op daarna, ben 1,5 uur bezig geweest. En we hebben een plavuizen vloer, dus helaas is die er ook niet ongeschonden vanaf gekomen. Bah wat baalde ik zeg.
En dat allemaal, omdat ik iets nodig had om cakejes te bakken. Ben helemaal geen bakwonder. Tenminste ik heb het nooit gedaan. Mijn moeder kan heel goed bakken, dus met verjaardagen bakt zij appeltaarten, boterkoeken etc voor ons. Ben daar dus veel te veel mee verwent. Nu heb ik voor sinterklaas van die kleine stenen cupcakes gehad. Dus ik gisteren naar de supermarkt voor alle ingredienten. En die wilde ik dus vanmorgen vol goede moed gaan maken, maar daarvoor moest ik dus in het kastje zijn.
Had daarna al helemaal geen zin meer te bakken, maar toch maar gedaan. Nadat ik eerst even een half uur op de bank heb zitten bijkomen. Tim vond het erg leuk mee te helpen en ze zien er heel mooi uit. Hihi weet alleen niet of ze te eten zijn. Tim ligt nu te slapen en daarna gaan we ze proeven, ben benieuwd.
Groetjes,
Sandra