Ik vanmorgen een glazen fles azijn

uit het kastje heb laten vallen. En dan niet uit een laag kastje, maar een kastje van een paar meter hoog. Het is het hoogste kastje wat we hebben in de keuken en daar moest ik iets uit hebben. Ik dus een stoel gepakt en op het moment dat ik eruit haal wat ik nodig heb stoot ik tegen de fles azijn aan. AAAHHH ik dacht dat ik gek werd. Heel de vloer in de keuken onder de azijn en ook nog eens tigduizend stukjes glas. Tja ga dan maar eens het glas uit de azijn vissen. En er dan ook nog eens voor zorgen dat Tim de keuken niet in komt. Op het moment dat de fles op de vloer terecht kwam riep Tim heel bijdehand domme mamma. En vervolgens mama moet schoonmaken.

Ik dus met mijn dikke buik over de vloer om alles schoon te maken. Ik was helemaal op daarna, ben 1,5 uur bezig geweest. En we hebben een plavuizen vloer, dus helaas is die er ook niet ongeschonden vanaf gekomen. Bah wat baalde ik zeg.

En dat allemaal, omdat ik iets nodig had om cakejes te bakken. Ben helemaal geen bakwonder. Tenminste ik heb het nooit gedaan. Mijn moeder kan heel goed bakken, dus met verjaardagen bakt zij appeltaarten, boterkoeken etc voor ons. Ben daar dus veel te veel mee verwent. Nu heb ik voor sinterklaas van die kleine stenen cupcakes gehad. Dus ik gisteren naar de supermarkt voor alle ingredienten. En die wilde ik dus vanmorgen vol goede moed gaan maken, maar daarvoor moest ik dus in het kastje zijn.

Had daarna al helemaal geen zin meer te bakken, maar toch maar gedaan. Nadat ik eerst even een half uur op de bank heb zitten bijkomen. Tim vond het erg leuk mee te helpen en ze zien er heel mooi uit. Hihi weet alleen niet of ze te eten zijn. Tim ligt nu te slapen en daarna gaan we ze proeven, ben benieuwd.

Groetjes,
Sandra

Oh, wat erg! Dat zijn echt van die enorm frustrerende dingen. Is je vloer erg beschadigd? Anders kan je misschien je WA-verzekering raadplegen? Waren de cakejes lekker?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Oef das balen. Is de lucht een beetje weg en inderdaad check je verzekering even wat de vloer betreft. Enne volgende keer je moeder vragen te bakken??

Groetjes,

Michèle

Gelukkig waren de cakejes wel erg lekker. Dus ja daar was ik wel blij mee. Ik dacht de azijnlucht uit het huis gekregen te hebben. Maar mijn man vond het toen hij uit zijn werk kwam nog ontzettend naar azijn ruiken. Hihi ik was er blijkbaar al erg aan gewent, maar weg was het dus nog niet.

Groetjes,
Sandra

Hopelijk vervliegt ie snel. Een voordeel mocht je last hebben gehad van nare geurtjes dan zijn die ook meteen weg. En heb je nog cakejes of is alles al op???

Groetjes,

Michèle

Wat een ramp! Arme Sandra! En dan met je dikke buik alles schoon moeten maken en Tim die mama dom vindt! Gelukkig waren de cakejes lekker, dat scheelt, hihi.

Toen ik zwanger was van Eva, liet ik een frietpan met 5 liter vet uit mijn handen vallen op onze houten keukenvloer! Mijn vriend had me tig keer gezegd dat hij de pan op zou pakken, maar ik was eigenwijs…Ik hoor hem nóóit vloeken, maar toen zei hij wel 5x (terwijl hij gelovig is en dat woord nooit zegt), een woord dat begint met een G en eindigt op domme! We zijn ook een uurtje of 2 bezig geweest! Argh!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

och meis dat is balen! pff hier is ooit een glazen vaas waar meer dan 15 liter water in kon (wat er ook inzat) kapot gevallen
wij gebruikte het als vissenkom maar rijco had m vast en hij glipte zo door zn handen
KLETS heel het laminaat in de keuken kon eruit!

lieverd doe jij wel rustig aan met die buik van je! was het trouwens nog lekker?

Wat een drama zeg!!
Met je dikke buik en Tim zo in de buurt, balen!

Gelukkig is het weer opgeruimt. Is de lucht er ook al een beetje uit?
Liefs!

Lilypie Second Birthday tickers

@Michelle, de cakejes zijn inmiddels op. Had er ook 2 aan mijn moeder gegeven aangezien zij altijd met verjaardagen voor ons bakt. En zij vond ze gelukkig ook erg lekker.

@Rainbow, 5 liter frituurvet!! Daar zou ik ook flink van balen en ik kan me heel goed voorstellen dat je vriend dan wat minder vriendelijke woorden gebruikt. Ik vond het knap van mezelf dat ik dat niet gedaan heb. Maar ja Tim was in de buurt, misschien dat het anders wel gebeurd was. Ik ben normaal helemaal niet emo ofzo, maar ik heb nu gewoon even staan huilen bij het zien van al die azijn op de grond. Pff maar goed dat wil je ook niet waar Tim bij is, dus maar snel tranen weggehaald en begonnen met opruimen.

@Inge, ja de cakejes waren gelukkig wel erg lekker.

@Lala de azijnlucht is er gelukkig weer helemaal uit. Duurde wel even, want na het opruimen rook ik het niet meer. Maar ik was waarschijnlijk gewoon aan de lucht gewent, want mijn man rook het meteen toen hij uit zijn werk kwam.

Groetjes,
Sandra

En zo liet ik vanochtend een flesmet olijfolie vallen… gelukkig heb ik zeil in de keuken, maar dan glibber je alle kanten op… en het glas lag OVERAL!
en maar tegen Noah zeggen dat ie naar de woonkamer moest gaan want anders had ie glas in zn voet…

wij zijn ook hiermee ruim 3kwartier bezig geweest!

Liefs, Melanie

Dat is zeker balen Mellanie. Kan me heel goed voorstellen dat dat een gladde boel werd.

Groetjes,
Sandra