heb gehad en alles goed was. We zijn dus helemaal blij. Zeker na 3 miskramen is het toch een fijne bevestiging dat nu alles goed is. Genieten deed ik al van mijn zwangerschap, maar dat gaat nu helemaal goedkomen. Ik voel de kleine bijna niet, maar nu blijkt dat dit wel klopt, want de placenta ligt aan de voorkant. Hij bewoog juist heel veel, terwijl ik daar niks van voel. Denk dat ik 1 keer in de 3 a 4 dagen 1 keer een ligt schopje voel. Maar goed gelukkig weten we nu dat alles goed is. Ook ligt de kleine in stuit, maar goed dat heeft nog alle tijd om te keren.
Deze keer hadden we de echo in het ziekenhuis. Bij Tim niet, toen hadden we hem gewoon bij de verloskundige praktijk. Dat had achteraf niet gemogen, want het broertje van mijn man is met 1 nier geboren. Dat hoorde de verloskundige toen van mijn schoonmoeder die mee was. Dit is een reden voor een medische echo in het ziekenhuis. Dit keer dus de echo in het ziekenhuis. Helaas 2 ontzettend chagerijnige mensen. Bij ieder lichaamsdeel vertelde ze wel dat het er keurig uitzag, maar echt heel kortaf en zakelijk. We hebben erg leuke beelden gezien, de kleine zat telkens met beide handjes in zijn gezicht te friemelen. Zo leuk om te zien. Helaas kregen we maar 2 echo foto’s mee. Eentje van de ruggegraat en eentje van zijn hoofd. Erg jammer, want we hebben zulke leuke plaatjes gezien toen we het kindje helemaal zagen. Met een kwartiertje waren ze ook al klaar.
Groetjes,
Sandra