Ik vanmiddag

rond 14.00 op de radio was. Ik had gestemd op de 90 request en een van die nummers was Enjoy de Silence van Depeche Mode. En ik had erbij verteld dat Mervin mij dus bij dit concert ten huwelijk gevraagd had en zo. En nu was ik dus gebeld om dat op de Radio te mogen vertellen. Helaas was Mervin zelf nog niet thuis maar nu weet wel heel 3FM luisterend Nederland hoe mijn mannetje mij ten huwelijk gevraagd had enne Domien vond mij heel lief dat ik toen kaartjes geregeld had voor Mervin.

Groetjes,

Michèle

Wat leuk

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

He, leuk joh! Ben een enthousiast luisteraar, alleen niet op vrijdag, want dan ben ik thuis. Jammer dat ik je gemist heb! Maareh… Domien heeft toch aan het einde van de ochtend zijn programma? Of is dat niet op vrijdag?

Wel genieten trouwens he, de 90’s request? Heel de dag allerlei foute herinneringen die naar boven komen…

In jouw geval was t natuurlijk niet fout maar juist heel romantisch…

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Klopt Liske, al luister ik meestal alleen in het weekend, maar het was vandaag de 90 reguwest top 1000 en dan doen maar een paar DJ’s het. Ik dacht namelijk dat ik Gerard Ekdom zou krijgen die vind ik ook veel leuker. En toen dacht ik even dat het Koen was maar het bleek domien te zijn.

Groetjes,

Michèle

Welke Domien?
VERSCHUUREN VERSCHUUREN.
Hier ook de hele dag 90’s request, maar ik was helaas vanmiddag winkelen.
Wel super leuk, ga het terugzoeken, 14:00…

Lilypie First Birthday tickers

Wat gaaf! Heb het niet gehoord helaas.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

@ Boukje ja verschuuren en het was nr 45

Groetjes,

Michèle

(dat doettie altijd, als hij Michiel Veenstra moet vervangen)

Lilypie First Birthday tickers

nee dat wist ik niet wat jammer! zou het ergens terug te horen zijn? gaaf zeg meid!

Ik kan het niet vinden Inge maar ik heb ook geen zin om te blijven graven

Groetjes,

Michèle

nee dat snap ik wel erg jammer, had ik je stem eens kunnen horen, zo wordt het plaatje toch completer nietwaar?

Ik luister iedere dag dat ik niet moet werken 3FM maar ja, ik moest gisteren werken… jammer hoor! Wel een heel speciaal nummer om aan te vragen, extra leuk om dat dan op 3FM te mogen zeggen!

Ik heb al 2x een nummer aan gevraagd bij de Arbeidsvitaminen bij Gerard Ekdom en 1 x bij Paul Rabbering (lekker ding!) de regel die je raakt, weet niet of jullie dat kennen?

Enne… de 90 Request week was echt TOP! Mijn guilty pleasure was toch echt wel Aqua- Barbie Girl… foute plaat!!!

Groetjes van Sascha en Senne

Ja de 90-ties is inderdaad erg geweldig en heel veel jeugdsentiment, waarvan Barbie Girl heel fout is inderdaad, die hebben mijn vriendin en ik toen we nog collega’s waren op een uitje van het werk gezongen met de karaoke… En geloof me waren wij blij dat de rest wel dronk

@ Inge ben je zo benieuwd naar mijn stem???

Groetjes,

Michèle