...ik vandaag precies een jaar

…borstvoeding geef!!!
En ik moet eerlijk zeggen dat ik best trots ben op mijzelf (en op Cas natuurlijk).

Vanaf maandag ga ik nog naar 2 keer per dag borstvoeding dat betekend niet meer kolven op mijn werk, hoera!!!
De rest bouwen we samen langzaam af.

Ik kreeg trouwens van Denn en Cas heerlijke douche en bodylotion, omdat ze zo trots zijn op me.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Gewijzigd door - ~jolanda~ op 02 Dec 2005 10:04:16

Zo dat is een hele tijd!
Ik heb daar totaal geen ervaring mee, ik heb destijds de keuze gemaakt om kunstvoeding te geven.
Maar gefeliciteerd!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

Heerlijk he!!
Milan heeft 14 mnd gehad, ik was ook zo trots als een pauw

Groetjes Nathalie & Co

Goed hoor !!! Toppie, ook van Cassie natuurlijk. Jessin zweert er ook nog steeds bij.

hey wat goed seg!!! gefeliciteerd alletwee!

liefs jessica, &

Ik vind het echt een top-prestatie Jolanda!!!
Ik meen het, ik geef nu zelf weer borstvoeding en het gaat best goed, maarre…ik geef eerlijk toe dat ik dit volgens mij noooooit een jaar ga volhouden hoor

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Ook van mij de vette complimenten!

Ik heb het bij Mats 7 maanden gedaan en ben daar al reuzetrots op, maar ik vrees dat ik het deze keer niet zo lang ga redden.

Dank jullie wel!!!
Hihi ik word er bijna verlegen van.

Ik kreeg toevallig zaterdag de borstvoedingsagenda van 2006 thuis en daar stond een foto in van Cas aan de borst met 5 maanden. Ik had die foto toendertijd ingestuurd.

Ik vind gewone flesvoeding trouwens ook goed hoor, begrijp me niet verkeerd. Voordat er een hele discussie op gang komt over borstvoeding tegen kunstvoeding. Ik ben blij dat ik zo lang borstvoeding heb kunnen geven/geef. Lisa was er met 3,5 maanden al vanaf omdat het wegens onze verhuizing niet meer ging.

quote: