Ik vandaag niet erg

slim was geweest wanneer wel hihihihih maar ik dacht even gauw naar de brieven bus tegaan maar ik ging door de steeg doet er een zijn poort open zo knal wiel krom en de stuur in me onderbuik maar gelukkig was tanja er niet bij ik heb nog de schrik in me benen ik zal ook niet meer door de steeg gaan maar die buur was zeet atent en heeft me wiel er afgehaald en hij had nog een andere staan en heeft die voor mijn er op gezet ik was hem er dankbaar

groetjes marielle mama van tanja

Gewijzigd door - zaan5 op 16 Dec 2004 17:57:43

Pfff…hallo heeee, dan heb je wel even een “opdonder” gekregen als je met zo’n vaart tegen een poort aanknalt zeg
Heb je nog erg last van je buik eraan overgehouden of valt dat wel mee?

Groetjes, mamma van Stephan

He jasses zo`n stuur in je onderbuik zal wel erg pijnlijk zijn. Wie was er nu meer geschrokken de buur of jij ?

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

oooh men,dat is pijnlijk!~!! wel lief van je buurman!! sterkte morgen ochtend!! (dan zal het wel stijf zijn!!

ariette7jasmijn

he bah! dat zal een klap gegeven hebben.
beterschap met je buik.
groet, mo

ja het is zeer pijnlijk ik heb er meteen srl op gesmeerd het is erg blauw en de stuur staat in me buik dus het heeft een flinke klap gehad ja zekker een lieve buur
ja die was ook geschrokken ja die zei je had wel dood kunnen zijn maar gelukkig ben ik er nog goed van af gekomen

ik heb vanacht niet echt lekker geslapen het doet nog zeer maar het is helemaal blauw ik smeer het steeds in met srl dan komt het wel goed

He gossie meid, rustig aan doen hoor !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Jeetje, je moet wel eventjes op jezelf passen hoor meid.
En als je je niet lekker voelt eventjes
langs gaan bij de Huisarts.

beterschap met je buik

Liefs Kristel