Ja wilde ik effe kwijt… het is nl nogal vaak negatief geweest afgelopen tijd met mij gezeur over misselijk etc. Vandaag op controle bij de huisarts en alles was goed in tegenstelling tot de vorige keer. Toen kon men het hartje niet horen… nu gelijk! En ook ben ik bijna weer op mijn oude / gewone gewicht… dus gegroeid!! Tof hé…
Ik vandaag naar ha moest en alles was goed
Super mini-boy. Hoop dat je nu eindelijk ook een beetje kan gaan genieten en dat de misselijkheid weg gaat. Gun het je van harte. Mooi he om zo’n kloppend hartje te horen…
Gr Patries
Oh fijn mini boy dat alles goed was en dat je ook weer op je oude gewicht bent. Dus je houd alles nu wat beter binnen. Nu alleen nog lekker genieten. Is Juriaan ook wat makkelijker hanteerbaar voor je??
Groetjes,
Michèle
Ja het gaat steeds beterder met eten … heel de dag door kleine beetjes … opeens voel ik me een olifant want opeens kan ik mijn eigen kleren niet zo goed meer aan… Grappig dat dit opeens zo is…
Jurian is super lief de laatste weken … zit weer lief/rustig in de box te spelen (elke ochtend minimaal uur) en speelt soms ook buiten de box zelfstandig zonder heel de dag bij mama te willen zijn… Dit geeft natuurlijk ook wel rust en hierdoor geniet je meer…
Gelukkig dat alles goed met je gaat.
en wat fijn dat ze meteen het hartje konden vinden.
geniet van je zwangerschap!!!
Groetjes Marianne mama van Ruben
Wat een heerlijk geluid he!!!
Fijn dat alles goed is en geniet van je zwangerschap.
Groetjes Bianca
Wat een goed nieuws allemaal, echt super dat het weer een beetje de goede kant op gaat. Heerlijk dat je er toch steeds meer van je zwangerschap kunt genieten en dat Jurian ook weer zo lief is. En natuurlijk super dat je dit keer het hartje wel kon horen. Dat blijft altijd weer een heel bijzonder moment en het is toch even schrikken als ze die ineens niet kunnen vinden.
Geniet ervan!
Groetjes,
Sandra
Wat fijn dat het allemaal goed gaat!
Dat zal wel een hele opluchting zijn.
Fijn ook dat Jurian weer lekker speelt, dan heb je ook tijd voor jezelf!
Liefs, Anne