Ik vandaag met Dani naar de dokter ben geweest

Jeetje wat ben ik ontzettend geschrokken zeg vandaag. Ik was in de gang aan het stofzuigen en Dani was daar een beetje aan het spelen. In de gang hebben we een ladenkast staan met 5 lades. Best een breed ding. Hierin zitten oa dvd’s en cd.
Ik denk dat Dani de bovenste la open heeft gemaakt en er een beetje aan is gaan hangen ofzo, maar de kast viel om en kwam recht om hemzelf terecht. En die kast is hartstikke zwaar.
Eerst ik met al mijn kracht die ik heb die kast van hem afgekregen en me toen natuurlijk gelijk over Dani bekommerd. Hij was zo aan het huilen en zei dat hij pijn had.
Hij bleef gelukkig wel bij en de kast is niet op zijn hoofd gevallen, maar wel met het volle gewicht op zijn kleine lijfje.
Ik heb gelijk de dokter gebeld en ze vroeg of hij echt gewond was. Nou nee, tenminste hij bloedde niet ofzo. Ze vond het niet gelijk nodig dat ik langs kwam, maar als ik me erg ongerust mocht het wel.
Ik ben opzich niet iemand die snel naar een dokter gaat, maar jeetje zo’n zware kast. Helaas was mijn eigen dokter er niet en lachte de dokter waar ik was me nog net niet uit… wat voelde ik me daar in de zeik genomen zeg…ik kon wel janken…wat ik in de auto ook gedaan heb.
De dokter zegt, hij loopt toch gewoon, hij praat & lacht, Nee hoor niets aan de hand. Hij heeft ook nog wel even gevoeld en Dani gaf niet aan dat hij pijn had, dus het zal uiteindelijk ook allemaal wel meevallen. Maar kan een dokter dan niet een klein beetje begrip hebben…Hij zei later ook nog iets over dat hij zag dat ik zwanger ben, net of ik zo’n zwangere muts ben, vol met hormonen die alles een beetje overdrijft.

Heb ik het nou echt overdreven gereageerd?

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lbdm.lilypie.com/BrRnp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Pregnancy tickers” /></a>

Gewijzigd door - Saro op 18 Nov 2010 23:09:16

Wwat belachelijk! Ik kan me heel goed voorstellen dat je enorm geschrokken bent, en ik was net als jij direct naar de dokter gegaan… Geen bloed betekend toch niet dat iemand niet gewond is! Voor hetzelfde geld is er ergens een breuk ofzo… Bah wat een akelige dokter, ik kan me goed voorstellen dat je in de auto moest huilen! Heeft doe dokter zelf kinderen? Lijkt mij niet…

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Wat een stomme reactie! Ik zou ZEKER ook langs de dokter gegaan zijn. Even na laten kijken, voor het zelfde geld heeft hij iets gekneusd, of een interne bloeding ofzo, weet jij veel. Dus nee, je hebt niet overdreven gereageerd (zegt een medezwangere… ) Ik kan me niet voorstellen dat een andere moeder anders had gereageerd.

Gelukkig viel het allemaal mee. Dikke knuffel voor de kleine vent!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Nee meid, je hebt NIET overdreven gereageerd. Je schrikt je toch een hoedje als zoiets gebeurt en wat de anderen zeggen: ook al zie je aan de buitenkant niets, dan kan er toch wel iets aan de hand zijn? En dat Dani geen pijn aangaf is toch geen graadmeter, alsof die kleintjes dat altijd even goed kunnen.

Ik zou als ik jou was aan je eigen dokter vertellen hoe je behandeld bent door die andere dokter en dat je dat beneden alle peil vond. Kijken hoe er gereageerd wordt.

Knuffel voor Dani en jou!

Groetjes,
M

ach wat een arrogante kwast!
meis tuurlijk ben jij je helemaal wild geschrokken, ik in eigen persoon zou waarschijnlijk de brandweer gebeld hebben
Nee tuurlijk meis ik zou ook de dokter gebeld hebben, misschien heeft er wel een orgaan klem gezeten weet jij veel! ik vind het niets meer dan normaal dat je gegaan bent, zou het eerder raar vinden als je niet gegaan was.e
een vriendin van mijn moeder, daar het nichtje van is namelijk overleden op 2 jarige leeftijd omdat zij een zware kast op zich had gekregen.
dus zo raar is het niet !

Wat een l*l. Mijn neef is bijna overleden door een gescheurd milt. Stuur van zijn fiets in zijn buik gekregen leek alsof hij niks had maar ondertussen. Nee hoor je hebt groot gelijk dat je bent gegaan en ik zou bij je eigen ha even aangeven dat je je zo rot behandeld voelt en dat je je oprecht zorgen maakte om je mannetje en niet zo behandeld wenst te worden.

Groetjes,

Michèle

Thanks meiden, jullie reactie doet me goed.

haha Inge de brandweer!!! 112 schoot wel even door m’n hoofd toen ik hem daar zo onder de kast zag liggen…brrrrrr!

Michele wat een afschuwelijk verhaal zeg van dat neefje. Gatsie. Dani is vandaag 2 geworden en toen het gister gebeurde dan schiet er in een paar seconde zoveel door je hoofd, dat ik ook heel even dacht onee he, hij moet nog 2 worden.

Gelukkig gaat het goed met Dani. En volgens mij heeft hij er echt helemaal niets aan over gehouden. Echt ongelofelijk, want die kast is zwaar. Heb vannacht 2 keer bij hem gekeken of hij gewoon goed aan het ademen was. Vandaag zijn verjaardag gevierd en hij heeft nergens pijn, zelfs geen blauwe plek. Dus met de schrik vrij gekomen, gelukkig.
Pfff ,maar het liefst gooi ik die kast weg, heb er echt een naar gevoel van over gehouden.
Dani vertelde vandaag heel stoer aan opa en oma over de kast en dat hij zwaar is en dat hij naar de dokter is geweest…wat een mannetje he!!

Stoere bink! Maar wat een akelige HORK die huisarts zeg. Als het om kindjes gaat kun je niet voorzichtig genoeg zijn en hij moet dat ALTIJD serieus nemen. Als je nou kwam omdat hij 4x nieste terwijl hij dat normaal altijd 3x doet, a la, maar voor zoiets als een val onder een kast! Sukkelvent! Gelukkig vond Dani het dus wel ruig? En hij is jarig begrijp ik? Waar is het jarig-topic dan??? GEFELICITEERD DAN MET JE STOERE BIKKEL!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Je kan kasten vastschroeven in de muur hè, dan kunnen ze ook niet meer omgetrokken worden.

Maarre: is Dani vandaag jarig, begrijp ik dat goed?! In dat geval:

VAN HARTE BROKKENPILOOT! Welkom bij de peuterclub!

Groetjes,
M

Dank je Rainbow!
Dani is inderdaad jarig vandaag. Ook alweer 2 jaar.
Ben zelf net pas bijgekomen van de dag, dus nog geen tijd gehad voor een topic & met al die kids op ikkeben kan ik me voorstellen dat niet iedereen bijhoudt wanneer Dani jarig is, haha

Nou, bij deze alsnog gefeliciteerd! Nog zo’n grote vent erbij!

Gelukkig heeft hij geen last meer van zijn kastavontuur!

Liefs!

@Saro: ja haha weet ik veel, ik weet niet wat ik zou doen. ligt eraan hoe zwaar die kast is…maar van dat meisje wat ik vertelde was een huiskamerkast (groot en zwaar) en ja zij was dus overleden aan die klap.

Mriek en Liske, dank jullie wel! Ja alweer 2 jaar. Hij heeft een super dag gehad en is zo blij met zijn nieuwe speelgoed!!

Nog gefeliciteerd met de verjaardag van Dani. Ik vind niet dat je overdreven hebt gereageerd hoor.
Ik heb met rens precies hetzelfde gehad toen hij ongeveer 1 jaar was. Je schrikt je echt kapot. Gelukkig is het goed afgelopen.
Mijn man heeft hier een balkje op de muur geschroefd en daar de kast aan vast geschroefd. Werkt hier prima. Staat zo al een jaar en er word altijd flink op gehangen maar er is zo nooit meer wat mee gebeurd.

groetjes ramona