Ik vandaag enorm aan het eten ben

o ik schaam me diep vandaag ik eet niet nee ik heb gevreten vandaag
vanmorgen had ik men mama aan de foon en die vertelde mij dat ze pap aan het koken was waar op ik water in men mond kreeg van de trek
ik de jongens kleren aan gedaan we hebben vakantie hier dus
alles lekker op ons gemakje en ik na appie hein
nou heb ik als eerste bitterkoekjes pap gekookt die was zo op
daarna heb ik griesmeelpudding gekookt die is ook al voor een groot gedeelte op
en nu komt die nu heb ik een pan et rijstenpap op het vuur staan om dat ik die ook echt nog even moet proeven hihi
men kinderen vinden het feest vandaag want die vinden het allang lekker allenmaal
was de dag trouwens begonnen met vijf kilo stoofpeertjes klaar te maken
die staan nu heerlijk in de koelkast
manlief zou straks wel denken …
tja zwanger he dan kan je dat hebben hihi

toen ik zwanger van men eerste was had ik in de nacht vaak honger zo trek in een prakie dat ik vaak ging koken …
nu heb ik dat niet gelukkig maar … het is vandaag ook echt voor het eerst dat ik echt trek en moets eten …

hebben jullie gekke buien gehad in jullie zwangerschap en wat aten jullie graag
en lusten jullie het nu nog steeds ?

trotse mama van twee pracht boys van 5 en 3 jaar en zwanger van ons derde wonder

Haha, dat is wel herkenbaar ja! Lekker van genieten, zolang het niet elke dag is …

Ik kreeg ineens ontzettend zin in Big Macs tijdens m’n zwangerschap. Daarvoor en nu erna hoef ik ze niet, maar m’n vriend is regelmatig 's avonds naar de dichtstbijzijnde Mac gereden om mij van een Biggie te voorzien

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Hier ook een hele gekke, tijdens de zwangerschap van luna ging ik ELKE dag als ik pauze had naar de hema voor een halve rookworst. Echt om 11u begon ik al over die worst na te denken. Zo plots als het kwam was het na 4.5mnd ook weer weg. Met mees eigenlijk nergens last van gehad qua aparte eetgewoontes.

Gr Patries

PIZZZZZZZZAAAAAAAA!!! Heerlijk toen!! Nu vind ik het nog wel lekker, maar niet meer zo vaak hoor! Wat ik echt niet kon ruiken en normaal wel heel lekker vindt is vis!

Toen ik zwanger was van Madelon waren de frikandelen spec niet aan te slepen Bij Dylano nergens last van gehad.

Ze zeggen ook dat waar je in je zwangerschap “verslaafd” aan was het kind het ook lekker vind. Moet zeggen hier met de frikandel spec klopt het

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Toen ik zwamger was van Bo kon ik dus absoluut geen frikandel speciaal zien, laat staan ruiken anders ging ik giga over mijn nek!!!
Waar ik opeens helemaal wild van was, was een pannenkoek met heel veel ontbijtspek (echt 6 plakken ofzo in een kleine pannenkoek) en een lading kaas er overheen (wat dus door de hitte gesmolten was)!! Echt , verslaafd gewoon, dit kon ik dag en nacht eten, niet normaal meer!!!
Voor die tijd moest ik niks van pannenkoeken hebben (heb in een pannenkoeken huis als bijbaan gewerkt, dan knap je er wel van af) en na tijd ook niet echt, maar toen ik zwanger was, kon je mij er echt voor wakker maken!!!

Ze zeggen wel eens dat als je iets veel eet in de zwangerschap, je baby het later ook erg lekker vind, nou dat klopt dus niet hoor, in ieder geval niet bij mij, want bo moet echt niks van pannenkoeken hebben!!! hahahahahahahahaha

liefs woezel

In de eerste zwangerschap was ik verslaafd aan festini perenijsjes, daar at ik er elke dag wel 2 of 3 van! en elke dag een of twee koppen tomatensoep. Die soep heb ik wel afgeleerd toen ik dat er een keer uitkotste door de middelijkheid, en toen kwam het inclusief de sliertjes vermicellie uit mijn neus, bleeeeh!
Bij Joey was dat veranderd naar roomijs en bij Jessey vrat ik 3 potten augurken per week! Hahaha, heel raar, zo lekker vind ik dat nu allemaal niet meer!

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Lekker toch! Genieten joh, en pap is toch helemaal zo slecht nog niet! Ik at bergen mango’s en avavado’s met tonijnsalade, (tonijn is helemaal niet zo goed ivm kwik) maar kon er niet van af blijven! jummy jummy!

Wauw, dat je echt aan het koken ben geslagen! Ik ben meer van het makkelijke eten dan.

Bij Nora at ik iedere ochtend een pannekoek met stroop, iets anders kreeg ik niet weg, kotsmisselijk, maar wel die pannekoek! En op mn werk broodjes kroket. Iedere dag. Toen ik jarig was, kreeg ik er 2 gratis, ze zagen me al aankomen, wat een reputatie heb je dan opgebouwd! De meeste collega’s dachten ook dat die buik door de broodjes kroket kwam! En helemaal niet veel aangekomen he!

Nu heb ik veel behoefte aan melk, maar wel pas na mn misselijkheid, De eerste maanden geen melk gedronken en nu echt veel. Rauwe of gerookte vis, alles wat zout is. De eerste maanden elke ochtend een donut en nu een sneeuwwafel als ontbijt. Smaken als indisch en tais staan me heel erg tegen.
(en ik ben net even in mn pauze naar de snackbar gelopen voor een heerlijk raspatatje met en melk natuurlijk!)

Dus ik heb een hele nieuwe gebruiksaanwijzing weer! maar met 23 weken bij elkaar 4,5 kilo aangekomen. Das redelijk netjes toch?

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Hier tijdens de zwangerschap de eerste paar maanden heeeeeel graag bbq-chips. Heerlijk vond ik het. Daarna walgde ik van de geur van gebakken spek of iets wat er maar op leek. Ik hoefde maar een stukje spek te zien of ik werd er misselijk van.

Had verder niet echt rare dingen, had in mijn hoofd ook erg zo van: gezond eten is beter dan al dat gesnaai… Helaas toch bijna 20 kilo aangekomen en waarvan??? Geen idee. Waarschijnlijk een boel vocht want binnen een week na de bevalling was er al 10 kilo af…

Hoe staat het met de pap? Lachen dat je ineens zo’n ‘papfreak’ bent geworden! En stoofpeertjes? HMMMMM!

Ik had met Eva niet echt dat ik iets wel of niet luste en met Max ook niet. Al at ik wel erg graag mayonaise. En dan in combinatie met frietjes of zo’n Johma-slaatje. Daar zit ook zo’n dikke laag mayo op. Lekker! En colaflesjes at ik ook veel meer dan normaal. Ik heb ze nu al weken niet meer op en ik denk er niet eens meer aan. gek he, dat je opeens trek in iets kunt krijgen, of juist niet? Ik was bij beide kindjes 10 kilo aangekomen en ik heb echt nooit opgelet op wat ik at. Die kilo’s zijn ook al weg nu, alleen mijn flubberbuik nog niet. Kan niet wachten om daar wat aan te mogen doen, want ik wil nu wel mijn eigen kleding aan en die zit wat strak denk ik (ga dit weekend even kijken).

Groetjes Rainbow, trotse mama

Haha, ik had het met stamppot, heerlijk!
Dat kon ik echt elke dag wel eten.

En dingen als pasta, en andere dingen met tomatensaus daar werd ik zo misselijk van! Terwijl ik het nu weer helemaal lekker vind

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

ik had het ook met de big mac , wij woonden er toen tegenover dus er waren dagen dat ik er twee keer heen liep of mijn man sávonds heen stuurde hahaha

mijn schoonzus was pas erg
zij heeft letterlijk gaten in de muren gemaakt, ze at gewoon stukken cement, als we op straat liepen waar ze toevallig de straat aan het maken waren liep ze te kwijlen , omdat die sten zo lekker roken!! hahaha

before you judge me, try hard to love me

Gatver! Cement, wat zal dat zwaar op de maag liggen! hahaha

Groetjes Anouk

hihi met mijn pap staat het goed manlief en kindjes hebben lekker mee gesmuld
het is nu op ook vanmiddag laatste rijstepap met de jongens gegeten
ze hebben zelfs meer op dan ik hihi
maar de stoofperen heb ik toch wel het meeste van gegeten hoor
die gingen zo makkelijk na binnen en waren zo lekker
ja die kon ik gewoon niet in de koelkast laten staan ze riepen me gewoon van ver weg EET MIJ OP HIHI

trotse mama van twee pracht boys van 5 en 3 jaar en zwanger van ons derde wonder