Ik vandaag een stap in de richting van

een nieuwe carriere heb gezet! Ik was al een tijdje klaar met dit werk. Ik vind het gewoon niet leuk meer, en dan ook nog lekker uitgescholden worden heeft me aan het denken gezet, dit deed ik overigens al een tijdje. Ik wilde altijd kinder verpleegkundige worden, maar sinds ik J heb kan ik niet meer tegen zieke kinderen, maar vind kids nog steeds leuk.

Nu kreeg ik van het weekend via via een emailtje van iemand die d’r schooltje ging dicht en zocht iemand die wat dingen wilde overnemen. Dat heb ik gedaan, met de hulp van mijn moeder.

Ik heb besloten een opleiding te gaan volgen voor kleuterleidster en meteen mijn eigen schooltje op de richten! Ik kan het helaas niet op facebook zetten, omdat er ook wat collega’s op zitten! Maar ik ben zo blij dat ik de stap heb genomen!

Er valt bijna een last van me af! Heb ook tegen mijn kerel gezegd 2011 en 2012 worden mijn jaren. Ik ga binnenkort een nieuw paspoort regelen en dan een burgerlijk huwelijk afsluiten (mijn man en ik zijn volgends te wet getrouwd, wij wonen samen en hebben een kind, dat is in Malawi voldoende) maar nog niet via het burgerlijk recht! beetje moeilijk allemaal maar als ik dat geregeld heb kan ik een permanente status hier aanvragen en dan lekker mijn schooltje openen! Dus ik heb mijn poot stijf gehouden met mijn man. Hij was een beetje moeilijk, mar staat nu ook volledig achter me!

wat goed van je zeg!! ik wens je heel veel suc6 met je plannen enne als je nog een vacature over hebt in je nieuwe schooltje …ben nog altijd werkzoekende haha

hoezo deed hij moeilijk dan?

before you judge me, try hard to love me

Hij werkt voor zichzelf, en ik heb een vast inkomen, dat is wat zekerder, nu willen we dus beide voor onszelf werken, dat word dus een minder stabiel inkomen!

dat vind ik een heel goed idee bakmama ik doe ook mee als je dat met je zusjes kan regelen

Mijn moeder is al bezig met sponsoren (wie weet al een tijdje van mijn wens) ook mijn zusjes regelen dingen! Dus ik ben super blij! Ik heb al pennen, en potloden, en aantal puzzels, en nu dus flink wat andere dingen. Alleen moet ik nog een geschikte ruimte vinden en iemand die wat stoeltjes en tafeltjes maakt. Maar ik ben echt happy! Dit is een goede keuze geweest. Nu maar kijken of ik echt kan “wachten” tot September!!!

Gefeliciteerd Wat geweldig zeg! Heeeeel veel succes!!

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

he wat jammer want onze school had twee maanden geleden al hun meubels te koop staan (super kleine prijsjes) omdat ze nieuw spul kregen.

ga eens kijken op veiling.nl daar staan soms meubels (schoolmeubels)voor weinig wegens faillisement en dergelijke
maar ja weet natuurlijk niet wat het zou kosten om de spullen van hier naar daar te vervoeren

Ja das meestal het probleem, maar wat ik doe is, sommige meubels kan ik hier laten maken, omdat ik dan ook nog eens lokale werkgelegenheid stimuleer. Ik heb het al helemaal in mijn hoofd. Wil een tuintje beginnen met de kids, en ik ken ook iemand die schommels en glijbanen maakt voor niet zoveel geld, die wilde wel sponsoren moet ik alleen de kosten voor het materiaal betalen! Leuk he! Ben zo enthausiast!

o wat goed zeg!

maar kan je het gebouwtje niet overnemen?

nou ja wachten… denk dat je nog heel wat voorbereidingen hebt te doen , maar dat is vaak net zo leuk als het daadwerkelijk beginnen

Nee helaas is het gebouw wel heel ver van mij vandaan en op een bijna onbegaanbare weg! Daar heb ik een grote auto voor nodig en die hebben we niet! Maar dat doet er verder niet toe! Dat gebouw komt er. Ik ga gewoon eens rondvragen hier! Ik ken genoeg mensen, dus er komt vast wel wat op mijn pad! Daar ben ik van overtuigd! Het is zo grappig gegaan namelijk. Ik zat er over te denken, krijg de email, dus ik bel die dame, zegt ze nee, ben met iemand in onderhandling die alles wil hebben. Dus ik zeg okay, nou mocht het op een of andere manier niet doorgaan, geef mij een belletje. Ik had zoiets van; als het zo moet zijn dan is het zo, en anders ligt ht misschien niet op mijn pad, belt ze de volgende dag met de onderhandelingen zijn afgeketst en je kan alles overnemen voor een lage prijs! Nou dat was me iets zeg!

toeval bestaat niet zeggen ze dus dit is gewoon voor jou bestemt!

Ja bizar he! Zo zie ik het idd ook!

Wat goed, zulke plannen! Klinkt geweldig. Heel veel succes!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Wat ontzettend leuk voor je!

Heel veel succes.

Groetjes,
Sandra

Wat een superleuk idee!! Ik hoop voor je dat alles voorspoedig gaat verlopen, want zo te horen heb je er errrrrrg veel zin in!!! Heel veel plezier alvast met alle voorbereidingen!!!

Wat klinkt dat gaaf !!!

Wauw, respect dat je de stap hebt genomen. Lijkt me wel moeilijk, want het lijkt me onzeker. Je bent nu verzekerd van werk/inkomen.

Ik vindt het ook moeilijk om op een jeugd afdeling te werken, maar inderdaad sinds ik ook Jony heb lukt het me gewoon niet. Heb het een poosje gedaan, maar trok het gewoon niet.
Heel veel succes!! Ik duim voor je!

Greetz Cora

super idee maar gaan we je dan missen op het internet?

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”