een nieuwe carriere heb gezet! Ik was al een tijdje klaar met dit werk. Ik vind het gewoon niet leuk meer, en dan ook nog lekker uitgescholden worden heeft me aan het denken gezet, dit deed ik overigens al een tijdje. Ik wilde altijd kinder verpleegkundige worden, maar sinds ik J heb kan ik niet meer tegen zieke kinderen, maar vind kids nog steeds leuk.
Nu kreeg ik van het weekend via via een emailtje van iemand die d’r schooltje ging dicht en zocht iemand die wat dingen wilde overnemen. Dat heb ik gedaan, met de hulp van mijn moeder.
Ik heb besloten een opleiding te gaan volgen voor kleuterleidster en meteen mijn eigen schooltje op de richten! Ik kan het helaas niet op facebook zetten, omdat er ook wat collega’s op zitten! Maar ik ben zo blij dat ik de stap heb genomen!
Er valt bijna een last van me af! Heb ook tegen mijn kerel gezegd 2011 en 2012 worden mijn jaren. Ik ga binnenkort een nieuw paspoort regelen en dan een burgerlijk huwelijk afsluiten (mijn man en ik zijn volgends te wet getrouwd, wij wonen samen en hebben een kind, dat is in Malawi voldoende) maar nog niet via het burgerlijk recht! beetje moeilijk allemaal maar als ik dat geregeld heb kan ik een permanente status hier aanvragen en dan lekker mijn schooltje openen! Dus ik heb mijn poot stijf gehouden met mijn man. Hij was een beetje moeilijk, mar staat nu ook volledig achter me!