Ik vandaag bij de

Gynagoloog ben geweest
Heb een heel fijn gesprek gehad
Het was een vrouw en we hebben van alles besproken
Zij heeft wel zoiets van het is beter als je het eerst op de gewone manier gaat proberen want een keizersnee is ook niet altijd goed voor je kindje
Ze heeft gezegt dat als ik gewoon ga bevallen ik pijnbestrijding krijg(ruggenprik)
En dat ze me ook geen 33 uur door laten lopen
Mijn bloeddruk was trouwens 110 om 60
En mijn suiker was helemaal oke
Heb ook een dieet gehad waar ik me aan hou
We hebben een groeiecho gehad en alles was prima met de kleine puk
Jaja en het is nog steeds een ventje (was erg goed te zien )
Dinsdag heb ik een afspraak bij mijn eigen gyn en dan willen we ook weten waar we aan toe zijn hoor
Wil ook aan hem voorlegen om het met 40 weken op te wekken
DAt is nog wel te doen voor mij
We kunnen dus zelf kiezen gewoon bevallen of een keizersnee
Dus jullie snappen dat het denk weekend hier is begonnen
Alle voor en nadelen bekijken
Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte van de keuze die we gaan maken

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Spannend hoor!!
Waarom was eerst de beslissing voor een keizersnee genomen dan?

Als ik mocht kiezen wist ik het wel, geen keizersnee dus, lijkt me echt doodeng, maar goed dat ligt ook aan de situatie, je bent de vorige keer 33 uur bezig geweest?? Geen pretje lijkt me!!

Sterkte met beslissen!

Groetjes Nathalie & Co

nou meis positief van je hoor om te proberen tot de 40e week door te lopen,vooral met je bi…

misschien kan je wel overleggen met 38 weken om te kijken of het al week is dat ze misschien kunnen strippen ofzo

nou meis houd de moed erin he

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Hoi Heleen,

Wat goed dat je zo’n fijn gesprek gehad hebt!
En die bloeddruk, wow! Hartstikke goed.
Benieuwd wat je keuze gaat worden.
Ik zou kiezen voor een bevalling op natuurlijke wijze (heb eerste keer dus ook keizersnede gehad)
Maar goed, ieder zo zijn mening natuurlijk
Heel veel succes in ieder geval!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

hoi heleen,
wat fijn voor je dat je zo een goed gesprek hebt gehad,vindt het ook super moedig van je dat je wil volhouden tot 40 weken ik heb het ma tot 38 weken gered… ook veel succes met denken hoe je zal bevallen,ikzelf zou ook kiezen voor een gewone bevalling,ma heb dan ook twee vlotte bevallingen gehad als je bij je eerste bevalling 33 uren hebt gelegen kan ik me goed voorstellen dat je twijfelt! hoop dat jullie er samen uit komen en dat je dinsdag weer meer weet… ondertussen niet vergeten te melden he

liefs jessica, &

quote:
Waarom was eerst de beslissing voor een keizersnee genomen dan
Omdat Robin na 33 uur en 13 min nog niet geboren was hebben ze een keizersnee gedaan Bij de nacontrole is ons toen verteld dat de tweede ook op die manier geboren zou worden

Ed en ik zitten ons suf te denken
Ed zegt zelf dat ik het geen 5 weken vol gaat houden (als ze je door laten lopen tot 42 weken )
En dat weet ik zelf ook wel
Maar dat van dat strippen is misschien wel een mogelijkheid
Het voordeel is voor mij bij een gewone bevalling is dat ik lekker snel weer naar huis kan natuurlijk naar mijn andere mannetje Want daar zie ik zooooo tegen op he dat ik hem moet missen
Maar we denken nog even na ik wij nemen de beslissing ook pas als ik bij mijn eigen gyn ben geweest
Denk maar zo hij heeft me toen van binnen bekeken

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Tsja, nadeel is gewoon dat je niet weet wanneer de bevalling " spontaan" zou gaan inzetten.
Misschien is dat volgende week al wel.
Maar het kan idd ook pas met 41 weken zijn ofzo.
Lastig hè.
Ik zou het zelf ook als nadeel ervaren (nu nog meer dan toen) dat je met een keizersnede een paar dagen in het ziekenhuis moet blijven en je dus je andere manneke niet vaak kan zien (anders dan bij een natuurlijke bevalling bedoel ik)

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

quote:
quote:
Waarom was eerst de beslissing voor een keizersnee genomen dan
Omdat Robin na 33 uur en 13 min nog niet geboren was hebben ze een keizersnee gedaan Bij de nacontrole is ons toen verteld dat de tweede ook op die manier geboren zou worden

Als het zo is als je hier beschrijft, dan zou ik geen risico nemen, ik vind een bevalling van 33 uur gewoon onmenselijk, als die kans groot is dat je dat nu weer moet meemaken dan ging ik voor een keizersnee (ik de held ) moeilijk hoor!!

Succes met beslissen!!

Groetjes Nathalie & Co

zo dat is een moeilijke beslissing .nou meid kies voor je zelf de makkelijkste weg .en 33 uur pppppppfffffffff nou meid dat is wel onmensenlijk hoor .ik wens jullie heel veel sterkte met deze beslissing

groetjes marielle mama van
10-10-01