jep, mijn ventje is best slim hij kent dus blijkbaar zijn boekje helemaal uit zijn hoofd want hij zei: mama ga maar liggen. kijk maar naar het boekje. ik denk: nou wat een service! dus ik ga liggen gaat ie zo langs me zitten slaat de blz om en begint te “lezen” hij heeft mij dus voorgelezen vandaag en het klopte aardig, en… ik heb zelf helemaal niet voor hoeven lezen vandaag. en aan het eind zei hij: grote jongen … slaap lekker mama.
wat een wijsneus!
zijn geheugen is echt briljant ik blijf het zeggen, vond het zo knap! en zo heeft hij dit heel erg vaak met dingen die hij zich herrinnerd waarvan ik denk: jeee hoe komt ie erop! bijna de hele tekst onthouden!
Ik vandaag ben voorgelezen?
Hihi heerlijk hè hoe bijdehand ze kunnen zijn.
Tim doet het ook wel eens, erg grappig!
Groetjes,
Sandra
ja vond het echt leuk! tis ook zo’n lieverd, paar dagen terug lag ik op de bank omdat ik weer “pijn” dag had. en rico kwam aanlopen zegt ie: aah mama pijn aan been he, ik zo: nee het is mijn rug. zegt ie: ooh en begint ie over mn rug te aaien en gaf ie een kus en zei toen; zo over, ga weer spelen
Erik kan dat ook goed, met een paar lievelingsboekjes. Heel geestig. En hij is net zo lief als Rico, die kusjes en aaitjes krijg ik ook als ik weer eens rugpijn heb. Schatjes zijn het!
Groetjes,
M
“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”
dat zijn het zeker! vandaag was ie al heel vroeg wakker maar het is om de paar minuten: knuffelen mama! hahaha boefie!