Aangezien er nog geen verjaardagskalender is zal ik het zelf maar zeggen; ik ben vandaag 30 geworden!!!
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-2004).
Aangezien er nog geen verjaardagskalender is zal ik het zelf maar zeggen; ik ben vandaag 30 geworden!!!
Hoeraaaaa!!!
Gefeliciteerd met je 30-ste verjaardag en een ontzettend fijne dag gewenst met je gezinnetje!
Enne…hoe voelt het nou, 30 worden?
Ik moet er over 2 weekjes namelijk ook aan geloven
Groetjes, mamma van Stephan
Gewijzigd door - Bieb op 09 Jan 2005 10:10:22
gefeliciteerd! 30, jaja, dan is de aftakeling al een aantal jaar aan de gang he?
hier ook: ben “zelfs” al 32.
maar vergeet dat steeds, met als resultaat dat ik mijn vriend wel eens moet vragen hoe oud ik ook alweer ben, en wanneer jarig.
en dat moet dan toch die aftakeling zijn
gefeliciteerd met je verjaardag
en een hele fijne dag toegewenst
groetjes van Natasja en Ryan
Van harte met je verjaardag,ik hoop dat je een hele leuke dag hebt.
groetjes Bianca
Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.
hartelijk gefeliciteerd met je 30 ste verjaardag en een fijne dag gewenst.
groetjes ingrid mama van marco(18-3-2001)
Gefeliciteerd hoor !!! Ik voelde me niks anders toen ik 30 werd hahahaha en nog steeds niet. Ik ben zo oud als ik me voel denk ik. Heel veel plezier en dat je maar lekker verwend mag worden, geniet ervan.
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
Gefeliciteerd en fijne verjaardag!
Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001, Mats 08.02.2003 en Brusje (verwacht rond 11.07.2005)
GEFELICITEERD!!!
Hoop dat je een leuke dag hebt gehad en nog een hele fijne avond!
Mooie leeftijd 30!
Voel je nix van, toch?
Groetjes Mim
Nee merk er niets van dat ik 30 ben geworden. Al moet ik zeggen dat ik me nu wel 60 voel gezien het tijdstip waarop ik dit berichtje schrijf. Maar ja een onrustige baby moet ook getroost worden en dan is mamma de ‘klos’!!!
Zonder er teveel op in te gaan hoop ik dat mijn 30ste verjaardag beter verloopt dan de eerste dag ervan. Op naar mijn 31ste.
Hoera nog van Harte gefeliciteerd
Ben een dag telaat maar beter te laat dan nooit
Hoop dat je een fijne dag hebt gehad
Groetjes van Heleen mama van Robin
Jolanda,
Had je bij de verjaardag kalender januari februari al gefeliciteerd. Maar bij deze nog een keer. VAN HARTE PROFICIAT MET JE 30E VERJAARDAG. Doet geen centje pijn 30.
Wordt al 34 jaar dit jaar oef.
Groetjes,
Diana moeder van Daan