Ik vanavond moet feesten

Phhfhff hebben we vanavond een verjaardag, opzich nie zo’n probleem maar het is in de stad, in een mega klein tentje, onder de grond, soort kelder-toko… verschrikkelijk, krijg het nu al benauwt… bleehhh … en het begint om 21.30 uur , men ik heb zoooowww geen zin, op vrijdagaovnd leg ik altijd als een zak aardappelen op de bank zeg maar, 3 dagen gewerkt… bleuuuhhhh !
en dan ook nog raggea… vroeger trok ik da nog wel met een paar ‘pretsigaretjes’ kom je vanzelf in die sferen…maar nu val ik volgens mij na een half uur wel in slaaap…
maar ja het is 1 van mijn beste maten dus … ff doorzetten… gelukkig komt manlief zijn broertje oppassen, dus ik denk dat het nie later word dan 00.00 uur dan ist, ik moet naar huis, aflossen, da’s dan weer wel een voordeel… maar waarom op vrijdag…

Pippy is geboren 17.07.2009

Kun je geen excuus verzinnen… oppas ziek of zo??? Zou voor mij ook niks zijn hoor, ik lig denk ik om 22.00 in een hoekje te knorren en dat zonder drank en pretpeuk

Groetjes,

Michèle

pfhh nee als ik niet kom word het me wel kwalijk genomen …en ook door mezelf ken ik echt nie maken, maar lang gaat het ook echt nie worden hoor, pfhh zit dr al heel de dag van te balen hahha!
… feestjes echt in een ’ tent’ zeg maar, trek ik nie meer zo, grote hal is meer iets voor mij !
maar nie op vrijdag dan doe ik liever aan zombieen (half dood op de bank)

Hmm dat was net als vroeger als ze me weer eens naar een schuurfeest meegesleept hadden en dan maar gek kijken als ik ladder was ha ha ha anders overleef je het niet.

Groetjes,

Michèle

ja opzich zat ik ookal te denken aan tequilla slammen…misschien word het dan nog leuk eventueel… maar ja … morgen is manlief pleitos, dus zit ik ook alleen met die kleine, en dan is een kater zeer ongewenst natuurlijk ! }
zit da kind weer met mama met kortlontje… da’s ook zo sneu… maar ja het is wel de enigste overlevingskans vanavond vrees ik !
dan maar parasnolletjes morgen hahaha, en quillawalm hahahaha!
kan savonds weer detoksuhh in de sauna, want dan gaat ze uit logeren …

een schuurfeest, jeetje waar woon jij dan … wij hadden vroeger hokeyfeesten… maar da was in een echt ’ tent’ zeg maar, waar ik overigens altijd illigaal naar binnen moest, want ja ik ben nie echt een hokeymeisje !

Ha ha ha daarom ga ik niet met het werk mee vanavond. Ik ben morgen ook alleen met muppet en zondag ga ik op stap met mijn schoonmoeder (!) dus ik wou het ook gezellig houden…

Ik heb in de polder van leidschendam/ stompwijk gewoond…

Groetjes,

Michèle

hahah stompwijk… vaak stompen aan het end van het schuurfeest ?
ow nee lekker flauw… ja word weer een beetje melig van hier op het kantoor zitten … pfhhh !

ja uiteindelijk moet je daar toch ook rekening mee houden he… met die kleine, probleem vanavond, is de kinderloosheid,dus die snappe da nie he ! … pfhhhh…miscshien doe ik maar een powernapje na het eten pip ligt na 2dagen kdv toch half lam om 18.00 uur da scheelt, maar ja ben bang als ik lekker in me mandje lig, ik er helemaal nie meer uit wil !

maar ja ik hou maar vast aan morgenavond, lekker sauna tot half 10 en daarna ga ik meteen ontspannen door naar me mandje!! heerlijk !!