Ik vanavond even irritant bezig ga

Ga even de oude topics bij langs, tav het berichtje van vanmiddag, om dims naam eruit te filteren, ben overal niet zo consequent geweest in afkorten. Over 24 uur zie je er niets meer van, zijn ze weer weggeebt ^^.

Dus zie je een oude topic van mij omhoog komen gewoon negeren.
Ik hoop dat dit niet voor al teveel overlast zorgt.
Alvast mijn verontschuldiging.

Kun je niet beter Kim vragen of er een makkelijkere weg is zonder dat al die oude topics weer tevoorschijn ploppen?

Groetekes, Sje

de reactie gewoon verwijderen , merk ik, anders waren het er nu veel meer geweest. Maar ik ben al klaar, de rest is gewoon tips ed. als ik het zo snel scan.

Niet te hopen dat, n.a.v. het topic van Kim, iedereen nu ineens in blinde paniek oude topics tevoorschijn gaat toveren. Er is al zo vaak gewaarschuwd dat voorzichtig omgegaan moet worden met privé-gevoelige informatie.

Groetekes, Sje

wie niet na denkt moet nu op de blaren zitten

groetjes marielle mama van tanja

Tja ik heb geen geheimen voor jullie

Ik begrijp eigenlijk ook niet waarom sommige mama’s opeens allerlei dingen gaan veranderen…Al kan ik me voorstellen dat er wel redenen voor kunnen zijn, maar dan moet je inderdaad even nadenken wat je wel en niet kwijt wilt. Ik weet dat iedereen dit kan lezen en schrijf daarom bewust nooit iets negatiefs over bv een vriendin ofzo en ik let wel op met wat ik schrijf. Kijk, nu met Max is het ook allemaal best persoonlijk, maar dat mogen mensen van mij wel weten, iedereen weet toch al dat hij in de WC is geboren. Dat weet hier de hele straat en echt niet van mij, hahaha! Maakt me ook niet uit. Maar echt heeeeel persoonlijke dingen bespreek ik hier niet. Jammer dat er blijkbaar inderdaad een soort paniek ontstaat en mensen allerlei dingen gaan veranderen of namen weghalen. Ik heb trouwens al zoveel gepost, het zou voor mij geen doen zijn om alles te gaan wijzigen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

bedankt voor de irritatie… die is inderdaad hoog opgelopen en had voorkomen kunnen worden met een mailtje mijn richting uit

IK heb mijn lesje vorig jaar geleerd, en was heel erg blij dat Kimmetje en Asje mij wilden helpen ermee. Tegelijkertijd realiseerde ik mij dat het vooor hun ook erg vervelend is, om dingen te verwijderen etc.
Alles wat ik nu schrijf, mag een ander ook weten, en is geen probleem als iemand die ik ken het leest. Ik denk dus ook 3 keer na voordta ik iets er op zet. Ik kan mij echter wel indenken dat je er in eerste instantie niet zo over nadenkt. JE gaat er niet vanuit dat mensen het voor een slecht doel willen gebruiken. Helaas zijn die er wel, dus pas idd op met wat je schrijft!!

liefs woezel