Ik vanavond eindelijk helemaal rood ga

Nou vanavond komt le kapster weer, en nu gaan we voor het ’ uiteindelijke’ resultaat… heb nu al knalrood ertussendoor omdat ik niet in 1 keer me haar wilde blonderen, vorige keer viel me haar er bijna af namelijk,
maar vanavond gaan we er toch voor ! hopelijk ken me haar het nu wel hebben !!!
finally want van dit halve werk hou ik niet ~!!!

Pippy is geboren 17.07.2009

Ik zeg: FOTO!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

whahhaha ik ga mijn best doen, maar dan moet jij hem ff van hyves plukken en hier in een bericht zetten…
want da ken deze computernerd nie

Spannend, ik wil ook die foto zien!

Groetjes,
M

Meisjes met rooie haren
Cool hoor! Ben benieuwd!

Liefs

geef maar een gil as ie op je hyves staat sugar gooi ik hem hier wel neer

Groetjes,

Michèle

nah het is gelukt, en me haar zit er nog aan!
damn dat je dat toch voor je lol doet, ja moest nu echt blonderen tegen de hoofdhuid aan, man lijkt wel of ze een kudde rooie mieren op je kop loslaten…ghhhrrrrrrrrr…
maar ja je mot dr wa voor over hebben wor …

ik zal morgen in het ‘daglicht’ ff een foto maken en op hyves klappen, maar morgen eerst ff uitslapen want ben lekker vrij !!

ik gil wel ffkes !! hahahahaha

wordt morgen avond schat op me werk geen tijd… enne uitslapen… was dat???

Groetjes,

Michèle

uitslapen : da’s als je in je nest kan gaan liggen na een papfles… witte wel, zo als vroeger, toen de pc’s nog van hout waren…

(ja dat regel ik af en toe ff, dan neem ik ff een mamabreakybreaky dag… geef ik kind over aan papasan smorgens, en duikt mama lekker terug haar bed in tot een uur of … 1 ,2 , … totdat ik zin heb om met mijn luie kontje uit bed te komen, hahaha)
zo verwen ik deze mama zo nu en dan

Leuk! Ik ben ook benieuwd naar je haar!
Als het echt zo veel pijn deed met dat ontkleuren… dan hoop ik dat je morgen je haar nog kan kammen… Ik heb vorige week mijn haar van rood naar blond veranderd, en wist ook niet meer waar ik moest zoeken van de pijn op mijn hoofdhuid! De volgende dag voelde het aan als een babyhoofdje vol berg! Allemaal korstjes en dat was niet prettig om met een borstel over heen te gaan!

Groetjes Anouk

nee ik heb al wat blondeer ervaring… ook mijn hoofd dus ,
ik heb ook niet gekrabt, maar me nagels in de keukentafel gezet hahaha

zal wel ff een week, bosje strooi zijn…