Ik vanaf nu écht op mijn gevoel af ga

Stephan is al bijna twee weken snipverkouden en heeft al die tijd verhoging en soms beetje koorts (38,3 enzo). Het zat mij vorige week al niet echt lekker dus assistente van huisarts gebeld voor advies. Zij zei uiteindelijk dat ik het nog maar even moest aanzien. Vandaag (een week later) had ik eindelijk een afspraak. Blijkt dat mijn kleine mannetje een fikse midden-oor ontsteking heeft ! Zeer waarschijnlijk al bijna twee weken ! Zo zielig ! Maar dat jochie is altijd zo vrolijk en geeft geen kik. Ook niet als hij oorpijn heeft dus. Ik baal dat ik vorige week niet doorgezet heb bij de huisarts (voor een afspraak) Volgende keer volg ik dus gewoon mijn gevoel. Dan maar een “overbezorgde” moeder. Ik had het mooi wel bij het rechte eind. Gelukkig heeft hij nu een peniciline-kuur gekregen (nou alleen nog iets verzinnen zodat hij het opdrinkt, ha,ha).

Groetjes, Bianca

Altijd je moeder gevoel volgen dus, dat blijkt maar weer
Knuffel aan je mooie mannetje van Sofietje

zeg altijd met kids beter 10x voor niets naar een arts dan een keer te laat

ik doe het ook hoor
ze zeggen kan het wachten mevr over 2 dagen kan u kind terecht nou nee kan niet wachten zeg ik dan en verzin meestal wel wat dat je binen een uur naar de ha kan

maare sterkte met je mannetje

groetjes bianca

Dat moeder gevoel hebben we niet voor niks denk ik maar, jij kent je kindtje als geen ander jij weet wanneer het niet in oorde is…

inderdaad dus dan nietnaar anderen luisteren maar naar je kind en je gevoel

heel veel succes en beterschap voor hem

Tries

Achgossie, wat zielig. Dat is weer het systeem, de assistente moet uitmaken of je wel of niet een afspraak kan maken. Eigenlijk wordt ik er niet goed van. Is het niet de ha die moeilijk doet dan is het wel zijn assistente die moeilijk doet.

Gewoon op je gevoel afgaan, altijd, niet alleen met je kind. Werkt vaak het beste. Doe ik ook, heeft me vaak geholpen. Soms ook niet maarja, ik leer het toch niet af

Groetjes Miriam