Ik vanaf aankomende maandag

… 2 week met brandon bij men moeder ga wonen.

ze gaan hier in huis de douche, wc en keuken renoveren en ik zie het niet zitten om met brandon tussen de lawaai en gaos te zitten ook omdat brandon al gek word als papa gaat boren

dus daarom gaan brandon en ik 2 weekjes bij me moeder intrekken hihihihi papa blijft wel thuis omdat die ook moet werken en me moeder iets te ver weg woont om heen en weer te gaan aangezien we geen auto hebben alleen een brommer en fiets hihihihi

sweekends komt papa wel gewoon naar ons toe
heb er wel zin in om even 2 weekjes naar men moeder te gaan lijkt me wel gezellig

Je hebt gelijk, lekker weg bij al die rommel!
Een renovatie is natijd super leuk, maar als je er midden in zit…pfff en dan met zo’n klein mannetje tussen al het puin en gereedschap…nee dat zou ik geloof ik ook niet doen. Even weer lekker ouderwets terug bij je moeder…hihi ben benieuwd hoe dat na twee weken is bevallen
Veel plezier, laat oma maar lekker Brandon verwennen, dan heb jij ook wat extra tijd voor je zelf, heerlijk!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Goed plan zo te horen, ik ben benieuwd hoe het gaat bevallen!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

ja ben zelf ook benieuwt
het is wel grappig want ik heb nog een broertje en zusje van 11 en 13 dus die wonen ook bij men moeder en die zijn ook echt gek met brandon ze zijn zo trots dat ze oom en tante zijn maarja ze zijn alletwee ook erg aan het puberren dus dat kan nog wat worden hihihi
ach ja we maken er het beste van ben allang blij dat ik daar terecht kan dus zal wel goed komen

Hou ons op de hoogte!

Groetjes,
M

Met al dat lawaai en een kind is het idd niet echt te doen thuis te blijven. Gelijk heb je dus dat je naar je moeder toe gaat.

Veel plezier!

Groetjes,
Sandra

@ Mriek zal ik doen hihihi

nou voor nu bevalt het prima
werd vaochtend gewekt door men broertje van 11 met de vraag of hij brandon wel even een flesje sap mocht geven omdat hij wakker was en lag te brabbellen
hhihiihi dat heeft hij dus gedaan waarna men zusje 13 jaar hem een schoone kontje wou geven
ik zei verbaast ja dat mag wel we waren allemaal boven in de kamer waar ik sliep gaat men broertje naar beneden komt die terug met een bakje koffie voor me hihihihi
het is wel druk maar wel gezellig

hahahahaha… gaan ze dat 2 weken lang volhouden? HEERLIJK!

hahaha dat zoiezo niet omdat ze volgende week gewoon weer naar school moeten hhihihi
maar anders hadde ze het ook nie volgehouden denk ik maar goed vond wel een leuke welkomst

Da’s een goed begin!

Groetjes,
M