Ik vakantie ervaring zoek

wij willen in september met de 2 kids op vliegvakantie. eigenlijk willen we naar Malta maar het maakt niet zo heel veel uit als het maar lekker weer is en een beetje een fijn apartemetnhotel.

Iemand tips???

Groetjes
Monique

-Om je vleugels uit te kunnen slaan, heb je een nest nodig.-

jaaa sofietje is al 4 keer wezen vliegen met ons, ze vind het fantastisch, neem voldoende te drinken mee in het vliegtuig da’s een must want je kan altijd vertraging oplopen en dan is drinken erg lekker,eten zoals bananen ed ook erg makkelijk om een kind mee te verleiden, maar die van jou zijn al wat ouder he, dan vinden ze alles echt super interessant, mijn ervaring is dat nederlandse maatschappijen niet zo dol zijn op kleine kinderen en daar ook niet veel voor doen, air berlin een duitse maatschappij, die doen pas veel voor kids, sofie kreeg een eigen stoel(was net 1)een zakje met een luier,fles,slabbetje, speeltje, petje en nog vele andere kleine dingen gericht op een baby.op de terug weg kreeg ze een kladblokje met potloodjes en een vliegtuigje, echt de service was toen fantastisch, ook een bedje trouwens, waarin ze lekker lag te slapen.

mijn ervaring op vakantie is dat je inderdaad het beste een appartement hotel kan kiezen, dan heb je meerdere kamers, een koelkast en een keuken, maar ook lekker ontbijt en diner waar je niet zelf voor hoeft te zorgen, je kan dan wel je drinken en alles koel houden en toch lekker aanschuiven…
een animatieteam is ook een aanrader als dat bij je hotel zit, lekker dansen avond in de kinderdiscooooooo, niets is mooier voor die kids, sofie was tot nu toe te klein om echt mee te doen met de dingen die ze organiseerden maar werd er altijd wel bij betrokken.
Tot nu toe zijn we samen met sofie naar cran canaria geweest, portugal,ibiza en lanzarote.Dit ligt allemaal op maximaal 4.5 uur vliegen en dat vind ik met zo’n kleintje wel het maximum.Al met al heb ik alleen maar goeie ervaringen, zelfs met de laatste terugreis toen ze al voor de start ons onderkotste en we allebei plus de stoelen er onder zaten , toen kwamen ze gelijk met lekkere warme doeken om ons af te poetsen en kregen we drie andere stoelen.
mijn ervaring in het vliegtuig is zodra de motoren starten mijn dochter in slaap valt door het monotone geluid, dus het is een kwestie van lekker gaan zittenen hopen dat ze niet meer wakker worden…

Kussies

Hoi Kim,

Bij welke maatschappij hebben jullie geboekt?

Groetjes
Monique

meestal tomas cook, neckermann reizen, die ene keer met air berlin zijn we ook vanaf munster, duitsland vertrokken, da’s hier 80 km vandaan dus dichterbij dan schiphol.
wat we de laatste keer hebben gedaan is online geboekt op http://www.neckermann.nl/index.asp scheelde met het reisburo 250 euro pp dus dat was de moeite waard

Bedankt,

Ik zie een beetje tegen het wachten op het vliegveld op . Tijmen is dan nog maar pas 1,5.

maar zoals altijd zal het wel loslopen.

we willen vanaf eindhoven of dusseldorf vliegen en niet alle maatschappijen vliegen vanaf eindhoven dus zal wel dusseldorf worden.

ik houdt jullie op de hoogte

Groetjes
Monique