Ik uitgeteld ben op de verjaardag van Jurian

Wat is nu wijsheid…

Mijn man zegt gewoon houden die verjaardag … als het begint stuur je de viste toch gewoon weg. NOTHING dus … ik wil niet dat ze allemaal weten dat ik aan het bevallen ben… en wat denk je van de rommel. Iedereen zit lekker aan het gebak … en hup ze moeten weg… daar zit je dan!!

Niet houden? Dat vinden we eigenlijk ook geen optie…

Later houden? Tja dat is misschien wel iets … maar hoeveel later dan?? 2 maanden?

Wie heeft er ervaring mee …?

Lilypie In verwachting Ticker

Ik zou zijn verjaardag een paar weekjes eerder vieren. Zo wordt het risico toch kleiner dat je op die dag ligt te bevallen. Het is gewoon lastig plannen, want een uitgerekende datum zegt gewoon niet alles. Het kan ook zomaar te vroeg of te laat komen.

Ik zou het persoonlijk in ieder geval wel vieren. Ook al zou Jurian er waarschijnlijk niks van merken. Het is toch leuk om zijn verjaardag te vieren. En als je het wel op de daadwerkelijke dag viert dan moet je het misschien afzeggen omdat je al bevallen bent.

Tja en als het toch gebeurd terwijl jullie zijn verjaardag vieren dan toch iedereen wegsturen, zelf weeen opvangen en manlief alles op laten ruimen

Ik zou het zelf niet nog eens 2 maanden later gaan vieren. Dan heb je het al druk genoeg met kraambezoek etc.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ik ga mee met Sandra1980! Eerder, dat merkt hij toch niet!

Ook ik zou het dan eerder doen, Niet vieren is echt geen optie…ik heb gezien hoeveel ze van zo`n 2e verjaardag kunnen genieten…
Doe het lekker eerder mini-boy, heb jij daarna je rust om te bevallen

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Ben het eens met de andere meiden. Ik zou het zeker vieren en dan beter eerder dan later. Na zijn verjaardag ben je idd al druk genoeg met de kraamvisite.

Je zou het, wat Sandra ook zegt, bijvoorbeeld een paar weekjes eerder kunnen vieren. Maakt voor Jurian niet uit. Hij krijgt toch gewoon lekker taart en cadeautjes.

En ik ga gewoon mee met de rest

Kan me wel voorstellen hoor dat het spannend is. Maar juist nu is het voor Jurian denk ik handig om het wel te vieren, omdat er dadelijk al een kleine is om rekening mee te houden.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Dus wie weet word Jurian wel grote broer op zijn verjaardag
Maar sluit me geheel bij de andere dames aan, zou het denk ik ook wat eerder vieren.

Groetjes Marianne mama van Ruben

Inderdaad eerder vieren, niet vieren is geen optie. Ik weet niet hoeveel hij er van meekrijgt maar hij moet straks al plaats maken (aandacht inleveren) voor de baby en hoeveel iedereen ook zegt dat ze het niet doen ze hebben even minder oog voor hem dan, dus ik zeg even hem goed in het zonnetje zetten.

Oh ja en mocht je rommel hebben, de kraamhulp loopt wel. Hier was ook achterstand in het huishouden toen we morgan kregen

Groetjes,

Michèle

Ook ik sluit me bij de andere dames aan in zoverre trek je dat zelf wel? Want dat moet ook natuurlijk en je hebt al veel last en dat word misschien alleen maar erger. Je zou ook een kraamfeest en en de verjaardag van Jurian samen kunnen doen.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

tja hier de ervaringsdeskundige…

sofie geboren op 16 juni , ze werd 2 jaar en ik vond het niet leuk om niet te vieren, was van victor uitgerekend op 13 juni en die zat nog lekker in mijn buikie

toch gevierd, visite eruit gegooid op tijd en half uur later begon het…
5 uurtjes later was victor er

en tja nu…

mijn datum is gelukkig bijgesteld naar 9 juni maar de kans is natuurlijk groot aanwezig dat deze spruit zich op de 16 of 17 pas aandiend…

wij hebben afgesproken deze verjaardagen gewoon op woensdag middag door te laten gaan, wel voor geen schoolfeestjes gekozen en dat begrijpen ze allebei prima…(Ze worden tenslotte 9 en 7)

Tja en wat nou als ie die woensdag de baby zich aandient, tja dan sturen we de visite gewoon weg.

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Oh wat saai dat jullie het allemaal met elkaar eens zijn … ;- )…

Maar jullie zullen me wel een zeikerd vinden … eerder dan dé datum wordt hier geen verjaardag gehouden. Dit is tegen ons gevoel in. Je hoopt het nooit maar stel dat er iets met je kindje gebeurd en die zou nooit 2 jaar mogen worden (ja moet je niet aan denken) dan zou ik het toch heel rot vinden dat we die 2e verjaardag wel hebben gevierd. In onze kringen zijn ze daar geen voorstanders van, zo ben ik er ook mee opgevoed. Dus vandaar dat dit geen optie is…

Gewoon houden dan toch maar kimmetje … Jij durft wel hoor … en dat die bevalling ook daarna begon … hihi …

In combinatie met het kraamfeest had ik ook al aangedacht … maar ben bang dat men dan toch Jurian vergeet en men echt alleen voor de baby komt!!!

Of je viert het toch op de dag zelf, maar houdt het gewoon klein. Dus bijvoorbeeld alleen familie die dichtbij staat? Voor Jurian feestelijk genoeg en dan blijft het voor jullie wat rustiger.
Dan kan je tegen andere familieleden en vrienden zeggen dat ze Jurian kunnen feliciteren tijdens kraambezoek of kraamfeest (net wat je gaat doen). Is Jurian ook blij, want die krijgt dan steeds een cadeautje.

ik ben misschien een rare in dat soort dingen maar ik zou hetzelfde doen als wat je man zegt.
gewoon vieren. het is zon kleine kans dat het op die dag begint.
Alhoewel lieke wel op de uitgerekende datum geboren werd.
Maar toch zou ik het gewoon vieren, en als het dan toch begint ind visite eruit.
wel moeilijk hoor.

voor jurian wel speciaal als hij grote broer wordt op zijn verjaardag!

Groetjes Gytha

Als je het op de dag zelf viert denk ik dat als je nog niet bevallen bent, je het onbewust wel tegenhoudt die dag.
Dus dat misschien net als bij Kim, het na de verjaardag begint.

Liefs, Anne

Ik zou zijn verjaardag iets eerder houden.
paar weken ervoor ofzo.
ja het is misschien een beetje apart maar Jurian snapt dat toch nog niet Maar ik vind het wel erg bijzonder dat je op die dag uitgeteld bent.
Rainbow is rond rico’s verjaardag uitgerekend, ook grappig

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ik zou het ook iets eerder houden, of gewoon op de dag zelf. Later niet want dat gaat er alle aandacht naar de nieuwe kleine mop. Eerder en bang zijn dat je kindje die 2 jaar dan niet zou mogen halen, tja daar valt wat van te zeggen. Maar tegelijkertijd denk ik dat die kans niet zo groot is bij een gezond kindje en als het toch gebeurd dan heeft de kleine mop wel een verjaardag meegemaakt want van die 1e verjaardag hebben ze niks gesnopen. Ik vind dit niet iets om rekening mee te houden op voorhand als je een gezond kindje hebt.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ik was op mijn eigen verjaardag uitgerekend en had besloten het niet te vieren. Maar ik ben dan ook geen kind meer en het maakt me niet zo veel uit. Ik beviel echter 10 dagen eerder en heb dus wel een beetje verjaardagsbezoek gehad. Dat kan ook hè?! Eerder bevallen dan de uitgerekende datum.
Ik deel je gevoel wel een beetje vwb het eerder vieren. Daar heb ik het ook niet zo op… Ik zou het gewoon op de dag zelf doen. Als de bevalling begint, redt zich dat ook wel weer…

Groetjes Natasja

De knoop is doorgehakt… we doen het op de dag zelf. Maar gewoon niet te uitgebreid én het verzoek dat ze om 22.00 uur ons weer met rust laten …

Wie weet krijgt Jurian het mooiste kado wat er is … alleen stiekem hoop ik niet op die dag…