Ik trots ben omdat

we vanavond naar de meiviering zijn geweest. Ik twijfelde of ik mn zoontje moest meenemen, want dat is bij het kapelletje hier in de buurt en het is buiten (dus reuze interessant om te gaan rondlopen) en om 19u (slaaptijd) We hebben het er toch maar op gewaagd en hij heeft zich super goed gedragen!
Ik had wel krentjes meegenomen als afleiding indien nodig, maar zelfs dat hoefde niet, hij heeft de hele misviering op mn schoot zitten rondkijken en begon te dansen als ze begonnen te zingen :smiley:
Daarna was nog een kopje koffie met cake voor alle buren, daar zijn we ook nog even naartoe geweest, daar heeft ie nog heerlijk gespeeld met andere kindjes, dus uiteindelijk lag ie pas om 21u in bed, en is heeeeel braaf geweest. Oh wat was ik blij Nu maar hopen dat ie nog goed slaapt ook

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers

Spannend altijd, dat soort dingen. Maar fijn dat het goed is gegaan, dan weet je dat je het nog een keer vaker kan proberen.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ja ik was ook super blij dat het goed was gegaan, kunnen we het inderdaad vaker doen
En bakmama :smiley: Ik dacht al dat ik een uitzondering was, ik ben blijkbaar niet de enige :smiley:

groetjes
Ineke

Lilypie Second Birthday tickers