Ik toch even moest slikken

omdat Senne per 1 november naar de dreumes/ peutergroep gaat…

Ze zit nu nog op de babygroep en natuurlijk ontgroeid ze dat. Ze is de oudste nu…
Maar ik zat echt even met tranen daar vanmorgen!
Die kleine wurm wordt echt groot en zij (en ik) voelt zich zo thuis bij die leidsters van Poppejans, die zijn zo lief!

Ze is nu gaan wennen op Zaza (de peutergroep) Ik ben zo benieuwd…

Groetjes van Sascha en Senne

Tja, het moederschap maakt emotioneel hè?! Hopelijk gaat Senne het helemaal leuk vinden bij de grotere kindjes en bevallen die leidsters ook prima.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik had dat ook hoor, maar morgan ging zo makkelijk over dat het meeviel, maar ja je kleintjes worden snel groot dan ineens.

Groetjes,

Michèle

Gaat vast helemaal goed komen met Senne! Natuurlijk is het even wennen, maar daarna past het beter bij haar ontwikkeling en is het fijn dat ze meer leeftijdsgenootjes om zich heen heeft.

En ja, ze worden snel groot he!? Daarom genieten van ieder moment!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

@Liske; ja, op zulk soort momenten besef je echt dat je zoveel mogelijk moet genieten, het gaat zo snel voorbij.

Senne heeft het heel goed gedaa, was helemaal zichzelf op de dreumesgroep.
Heerlijk gespeeld, goed geslapen en gegeten.
Volgende week vrijdag gaat ze in de middag wennen, de week erna breng ik haar (vanmorgen bracht de leidster haar) en de week daarna haal ik haar op daar.

Spannend, maar het was echt een goed gevoel dat de nieuwe juffen zzeiden dat ze zo evenwichtig is!

Groetjes van Sascha en Senne

Super joh! kanp gedaan van je kleine meid!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers