Ik tandartsen niet leuk vind?!

Al twee weken geleden heb ik een ‘gezellige’ wortelkanaalbehandeling gehad. Zo gezellig dat ik in totaal 3 uur bij de tandarts heb gezeten omdat in eerste instantie de verdoving niet werkte (lees, 3 keer een verdoving en nog niet goed) en de tandarts toen maar resoluut de meest heftige verdoving erin heeft gespoten en daarna de behandeling ook nog bijna een uur duurde!!!

Blijkt dat ik giga wortels heb, zo’n 2,5 cm… En die moesten er dus uit! Een heel geheisa in mijn mond. De dagen erna giga pijn gehad in mijn kies en uitstralingen naar mijn hoofd.

Pijn hield aan, dus maar weer naar de tandarts. Kunnen ze niet een 10 strippenkaart invoeren ofzo?! Heeft hij een stukje weggeboord omdat de noodvulling veel te hoog was. Pijn gedeeltelijk weg, wel aan de pijnstilling die zo heftig is dat je er niet mee mag rijden.

Nu twee weken later, heb ik nog pijn in mijn kies, al is dit beter vol te houden dan eerst en heb ik er ook nog een flinke oorpijn bij gekregen, heb ook koorts dus de kans op een oorontsteking is aanwezig… Heb ik al eens eerder gehad en das echt geen pretje!! Met de oordruppels van Otalgan is het even vol te houden, maar dat is na een tijdje ook weer uitgewerkt. Nog steeds flink aan de pcm, zeker 8 per dag. Dus morgen maar eens een afspraak maken bij de dokter…

Bah!Tandartsen!

Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009

ooh bah!! dit ken ik helaas ! dan wil je wel met je hoofd tegen de muur slaan van de pijn en niemand mag in de buurt komen!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Nee! Je bent er helemaal chaggie van en weet soms niet meer wat te doen van de pijn, heerlijk is dat! NOT!

Mamma van:

Oef dat klinkt heavy

Sterkte en beterschap!

Liefs Michelle

Klinkt zeker heftig Mag je niets sterkers slikken qua pijnstillen dan paracetamol? Sterkte!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Heb van alles in huis (vorig jaar nog twee verstandskiezen moeten laten trekken, een heel ander verhaal maar niet minder heftig, incl ontsteking en dergelijke) maar wil zo weinig mogelijk van die troep in mijn lijf.

Heb maar net een ibuutje genomen, en dat wil wat zeggen… Dat doe ik in uiterste noodgevallen, net als diclofinac en tramadol. Heftig spul allemaal en niet zo fijn voor je lijf!

Hoop dat ik kan slapen zometeen. Eerst maar even met de hond lopen, die moet er ook uit!

Mamma van:

Dat klinkt idd niet fijn.

Heel veel sterkte!

Groetjes,
Sandra

Nee, die troep is zeker niet fijn voor je lijf, maar die pijn is ook niets. Ik zou het inderdaad wel weten Sterkte nog en hopelijk is het snel beter.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Net wat ik dacht, een ontsteking in mijn oor. Geen pretje, er zit namelijk ook allemaal troep achter mijn trommelvlies. Dat krijg je er natuurlijk niet zo uit. Daarom heeft de dokter een ontstekingsremmer voorgeschreven en moet ik stomen.

Nu maar hopen dat het snel over gaat, hier heb ik geen zin in! Gelukkig wel redelijk kunnen slapen dankzij de ibuprofen.

Mamma van: