onder de zonnebank,
ik dacht gisteren ik ga eens ff onder de zonnebank, want ookal schijnt de zon buiten, in de zon liggen is niks voor mij dat doe ik gewoon niet …verschrikkelijk!
dus ikke gisteren naar de zonnebank met mijn vriendinnetje… die gaat dr gewoon 23 minuten onder maar ja die komt ook uit banglades, dus die moet wa langer anders zie je dr niks van natuurlijk,ik ben na 2 - 3 keer gaan poeppie bruin…maar ik ga maar 10 minuten omdat ik het gewoon een drama vind… dat ding dicht daar begint het al mee… wheee… lig je daar als een tosti tussen dat ding… beetje opgesloten in je naakkie…en na 8 minuten krijg ik het warm dat ik bijna wegsmelt… dan heb ik nog 2 minuten en die leg ik echt af te telleuhhh na 9 minuten heb ik da ding opengegooid en dan zie ik bijna sterren…
beetje cloustrofobia geloof ik …
maar moet ik zeggen me benen enzo zijn al een stuk gebruint, kan ik tenminste vandaag ff een kort broekkie aan, want die melkflessen da vind ik niks, nou ga ik toch me moed bij mekaar rapen en donderdag nog een keer,en zaterdag, dan heb ik weer ff een gezond kleurtje…maar da word nog 2 keer ff puffen … pfff
Pippy is geboren 17.07.2009