Ik 't heen en weer krijg

onder de zonnebank,
ik dacht gisteren ik ga eens ff onder de zonnebank, want ookal schijnt de zon buiten, in de zon liggen is niks voor mij dat doe ik gewoon niet …verschrikkelijk!
dus ikke gisteren naar de zonnebank met mijn vriendinnetje… die gaat dr gewoon 23 minuten onder maar ja die komt ook uit banglades, dus die moet wa langer anders zie je dr niks van natuurlijk,ik ben na 2 - 3 keer gaan poeppie bruin…maar ik ga maar 10 minuten omdat ik het gewoon een drama vind… dat ding dicht daar begint het al mee… wheee… lig je daar als een tosti tussen dat ding… beetje opgesloten in je naakkie…en na 8 minuten krijg ik het warm dat ik bijna wegsmelt… dan heb ik nog 2 minuten en die leg ik echt af te telleuhhh na 9 minuten heb ik da ding opengegooid en dan zie ik bijna sterren…
beetje cloustrofobia geloof ik …
maar moet ik zeggen me benen enzo zijn al een stuk gebruint, kan ik tenminste vandaag ff een kort broekkie aan, want die melkflessen da vind ik niks, nou ga ik toch me moed bij mekaar rapen en donderdag nog een keer,en zaterdag, dan heb ik weer ff een gezond kleurtje…maar da word nog 2 keer ff puffen … pfff

Pippy is geboren 17.07.2009

Ik vind het ook niets. Maar gelukkig zie je bij jou wel snel resultaat, dat scheelt weer. Ik word alleen maar rood en heel langzaam bruin. Nog even doorbijten!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Hahahah, hier bijna elke dag de (natuurlijke) zonnebank! hahahahah hihihih nee hoor, van zo’n claustrofobisch ding houd ik ook niet, ik ben meer van de echte zon!

Aaaah je bescrijving doet mij denken aan die ene film, hoe heet die ook alweer…final destination???Ik ging eigenlijk al nooit naar de zonnebank, maar sinds die film, loop ik altijd 2 km om!!! hahahahahahahaha Ik lig als ik bruin wil worden lekekr in de zon, maar dat houdt ik ook niet lang vol hoor, want met een beetje temperatuur, wordt dat ook veel te warm!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Whaa Woezel. final destination!! Niet kijken hoor Sugar, want dan ga je ws nooit meer onder de zonnebank!
Ik vind het ook verschrikkelijk om eronder te liggen, voorheen nog wel eens gedaan maar nu nooit meer. Bruin word ik toch niet echt, dus dan maar van het zonnetje een beetje wittig af zeg maar !

hahaha ja die heb ik al gezien, reden ook van manlief dat hij er nie meer onder gaat alleen met die klep open hahaha a

ik val altijd in slaap onder die dingen, lig je net lekker warm te soezen slaat ie af en krijg je het meteen koud.

Groetjes,

Michèle

nah ik lag dr onder met het album van ‘sensation black’ dus in slaap vallen zat dr nie in hahahaa

Oh ha ha ha ik val nog in slaapt met metallica op

Groetjes,

Michèle